خبرگزاری کار ایران

استقلال اهواز،‌ خیبر خرم آباد و فولاد یزد به لیگ دسته دوم سقوط کردند

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۴۷۷

با پیروزی خونه به خونه برابر نماینده خرم آباد، این تیم به لیگ دسته دوم سقوط کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با برگزاری دیدارهای هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال تکلیف سومین تیم سقوط کننده به لیگ دسته دوم فوتبال پس از فولاد یزد و استقلال اهواز قعرنشین مشخص شد.

بر این اساس خیبر خرم آباد به عنوان سومیت تیمی لقب گرفت که به لیگ دسته پایین‌تر سقط کرده و شاهد بازی‌های آن در لیگ دسته دوم خواهیم بود.

نماینده خرم آباد شانس این را داشت که با پیروزی مقابل خونه به خونه در لیگ دسته اول ماندگار باشد اما حریف مازندرانی به آنها این اجازه را ندارد و بازیکنان خیبر خرم آباد با شکست پرگل در خانه خونه به خونه به سمت خانه راهی شوند.

در این بازی ابتدا خیبر خرم آباد پیش افتاد اما خونه به خونه دو گل به ثمر رساند. مهدی عبدی دقیقه 82 بازی را به تساوی کشاند و تیم میهمان خوشحال از کسب تساوی بود که در دقیقه 90 و 6+90 دروازه دروازبان خیبر خرم آباد مغلوب مهاجمان حریف شد تا نماینده خرم آباد در این دوره از مسابقات با 34 امتیاز در رده شانزدهم بالاتر از فولاد یزد و استقلال اهواز قرار بگیرد.

با این نتیجه کسب شده خیبر خرم آباد به همراه استقلال اهواز و فولاد یزد به لیگ دسته دوم سقوط کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز