خبرگزاری کار ایران

با خلیل زاده به توافق نرسیدیم؛

اخوان: هر تیمی زورش برسد منشا را جذب می‌کند/ با قلعه‌نویی هیچ صحبتی نداشتیم

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۱۵۳

سرپرست باشگاه سپاهان از تلاش این باشگاه برای جذب مهاجم پیکان و همچنین به توافق نرسیدن با خلیل‌زاده خبر داد.

مهدی اخوان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در خصوص دیدار سپاهان مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: بازی خوبی بود و بیش از بازی نتیجه آن برایمان خوب بود که توانستیم در دیداری سخت به 3 امتیازی که لازم داشتیم برسیم.

وی در مورد تلاش سپاهان برای کسب سهمیه گفت: خدا را شکر تا این لحظه به خواسته مان رسیده‌ایم و امیدوارم در هفته پایانی مقابل استقلال که دیدار سختی‌هم خواهد بود پیروز شویم تا جایگاه چهارمی‌مان حفظ شود و در نهایت بتوانیم سهمیه آسیایی بگیریم.

سرپرست سپاهان در رابطه با اخباری که در مورد مذاکره این باشگاه با منشا مطرح شده است عنوان داشت: به هر حال ما تصمیم داریم تیمی قوی برای فصل بعد ببندیم و باید بازیکنان با کیفیت جذب کنیم که منشا یکی از آنهاست.

اخوان در رابطه با اینکه منشا مورد توجه پرسپولیس و استقلال هم هست گفت: به هر حال بازیکن خوب خواهان دارد و هر تیمی زورش برسد او را جذب خواهد کرد.

وی در مورد مذاکرات باشگاه سپاهان برای تمدید قرارداد با خلیل‌زاده خاطرنشان کرد: مذاکرات برای تمدید قرارداد با خلیل‌زاده و چند بازیکن دیگر آغاز شده ولی با این بازیکن هنوز به توافق نرسیده‌ایم و باید در انتظار جلسات بعد باشیم تا ببینیم چه می‌شود.

سرپرست سپاهان در مورد اینکه گفته می‌شود خلیل‌زاده می‌خواهد به پرسپولیس برود اظهار داشت: همان‌طور که گفتم بازیکن خوب خواهان زیاد دارد.

اخوان در پایان در رابطه با اینکه گفته می‌شود باشگاه سپاهان با قلعه‌نویی صحبت کرده است گفت: این حرف‌ها شایعه است و هیچ صحبتی با قلعه‌نویی نداشته‌ایم. فعلاً مشغول مذاکره با کرانچار هستیم تا قرارداد او را تمدید کنیم و با گزینه دیگری وارد صحبت نشدیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز