خبرگزاری کار ایران

انتقاد شدید از جو روی سکوها در بازی برابر استقلال تهران

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۸۰۵

مدافع پدیده که از عدم حمایت مردم و مسوولان مشهد در بازی برابر استقلال گلایه‌مند بود مردم مشهد را مصداق کوفیان خواند.

محمد حسین مرادمند مدافع پدیده مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی تیمش برابر استقلال اظهار کرد: بازی برابر استقلال بازی تماشاگر پسندی بود اما از لحاظ فنی پدیده اصلا خوب نبود. البته استقلال هم خیلی بهتر از ما نبود. برخی اتفاقات باعث شد که ما روحیه خود را از دست بدهیم و بازنده دیدار به اصطلاح خانگی باشیم.

وی با گله از مردم مشهد خاطر نشان کرد: از زمانی که در استادیوم مشغول گرم کردن بودیم برایمان جای سوال بود که کدام تیم میزبان است و کدام تیم میهمان؟ طرفداران استقلال بسیار بیشتر از پدیده بودند. اگر پدیده و سیاه‌جامگان در مشهد نبودند این طرفداران هیچ وقت بازی استقلال و پرسپولیس را در شهرشان نمی‌دیدند اما قدر تیم های خود را نمی‌دانند.

مرادمند افزود: مردم مشهد باید یادبگیرند که اول طرفدار تیم شهر خودشان باشند. در باقی شهرهایی که من در آن‌ها بازی کرده‌ام چنین اتفاقی را ندیده بودم. مردم اصفهان ابتدا تیم شهر خود را دوست دارند و بعد استقلال و پرسپولیس اما در مشهد همه چیز بر علیه تیم های بومی است. پدیده می تواند برای خود بت شود اما با وجود طرفداری مردم این میسر می‌شود.

وی در ادامه عنوان کرد: دیروز طرفداران استقلال ورزشگاه را پرکرده بودند و حتی در جایگاه ویژه هم پس از گل‌های استقلال خوشحالی می‌کردند. و سهم طرفداران پدیده تنها 10 درصد ورزشگاه بود.

مدافع پدیده در رابطه با موقعیت‌های دو تیم در بازی خاطر نشان کرد: در نیمه دوم استقلال از ما بیشتر موقعیت داشت اما موقعیت صد در صد نداشت. دو شوت از راه دور زد که آن‌هم به خاطر شانس‌شان توانستند سه امتیاز را از ما بگیرند.

وی افزود: غیر ممکن است که بازیکنان ما در چنین بازی‌هایی انگیزه نداشته باشند مخصوصا مقابل استقلال و پرسپولیس. به این دلیل که این بازی‌ها پخش زنده می‌شود و مردم بازی را می بینند همه بازیکنان می‌خواهند در زمین کیفیت بازی خودشان را نشان دهند.  انگیزه بازیکنان ما را مردم مشهد نابود کردند. من بابت این قضیه بیشتر از باخت ناراحت هستم. مردم مشهد مانند مردم کوفه می‌مانند اما در جاهای دیگر اصلا اینطور نیست.

مرادمند در خصوص بازی برابر ذوب آهن تصریح کرد: همیشه بازی با ذوب‌آهن از لحاظ کیفیت و فنی بازی خوبی می‌شود. این بازی در اصفهان است و من به خاطر احساسی که به سپاهان دارم و آن تیم را مبدا فوتبال خود می‌دانم دوست دارم که با پیروزی برابر ذوب‌آهن، سپاهان آسیایی شود. و تمام تلاشمان را مقابل ذوب آهن می‌کنیم.

مدافع پدیده در پایان بیان کرد: شرایطم خوب است. منتظر پایان فصل هستم تا مصدومیتم را برطرف کنم. پیشنهاداتی از تیم‌های دیگر و از پدیده داشته‌ام اما منتظر هستم تا لیگ به پایان برسد و بعد فکر کنم و تصمیم بگیرم. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز