خبرگزاری کار ایران

میناوند در گفتگو با خبرگزاری ایلنا؛

حق و حقوق سرخ‌پوشان برعهده وزارت ورزش است/ اسپانسر می‌توانست از هانی تجلیل کند

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۷۳۷

پیشکسوت پرسپولیس با دادن حق به بازیکنان پرسپولیس بابت اعتصاب،‌ سهل‌انگاری وزارت ورزش را باعث این اتفاق دانست.

مهرداد میناوند پیشکسوت پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درخصوص قهرمانی سرخ‌پوشان اظهار کرد: پرسپولیس سال قبل هم باید قهرمان می‌شد اما این فصل لطف خدا شامل حال تیم شد و آقای برانکو و شاگردانش موفق به بالا بردن جام لیگ برتر شدند.

وی افزود: تیم روند رو به رشدی را داشت و با وجود اینکه خیلی‌ها سعی در مانع تراشی برای تیم را داشتند اما پرسپولیس بسیار خوب و مقتدر پیروز شد.

میناوند از حواشی روز جشن قهرمانی اینطور گفت: از اتفاقاتی که در روز جشن برای هانی نوروزی یادگار کاپیتان فقید پرسپولیس افتاد همه متاثر شدند و من هم بسیار ناراحت شدم. من فکر می کنم می شد با کمی اغماض جام را به دستان هانی رساند.

وی افزود: سال گذشته زمانی که آن اتفاق برای هادی افتاد همه مصمم شدند تا حتما در فصل جدید قهرمان لیگ شوند تا آرزوی هادی را برآورده کنند و جام را به او تقدیم کنند. اسپانسر می‌توانست حداقل با یک بنر بزرگ از او تقدیر کند. من به عنوان یک هوادار خیلی دوست داشتم که این اتفاق بیفتد.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: من به خاطر حضور در مراسم آقای اولادی راهی قائمشهر بودم و در جشن حضور نداشتم اما این اتفاق که برای هانی افتاد مدام در ذهنم بود. امیدوارم پس از پایان بازی‌ها و صعود پرسپولیس در لیگ قهرمانان حداقل کاپ را برایش ببرند و از هانی دلجویی کنند. ما به دنبال مقصر نمی‌گردیم اما با وجود آنهمه بچه در جشن این حضور حق هانی هم بود.

وی در رابطه با اعتصاب بازیکنان پرسپولیس خاطر نشان کرد: این مشکلات در فوتبال ما همیشه بوده و معطوف به زمان خاصی نیست. ما هم در گذشته حتی پولی را نگرفته بودیم به باشگاه بخشیدیم و اعتراضی هم نداشتیم. ما باید به بازیکنان این حق را هم بدهیم که مطالباتشان را طلب کنند. این واژه‌های بی تعصبی و بی غیرتی اصلا به بازیکنان پرسپولیس نمی‌چسبد. این بازیکنان پس از چند سال ما را خوشحال کرده‌اند وما نباید فراموش کنیم.

میناوند در ادامه افزود: صاحب این تیم وزارت ورزش است و اصلا نباید بگذارد کار تیم به اعتصاب بکشد. بالاخره این پول حق بازیکن و خانواده‌اش است و غیرت و تعصب را در زمین نشان داده است. بهتر بود مشکل در همان روز اول اعتصاب حل می‌شد و به بازی برابر ذوب‌آهن نمی‌کشید. کمی هشیارتر باید عمل کنیم و با نرفتن به استادیوم نباید تیم راتنها می‌گذاشتیم. البته من فکر می‌کنم در حال حاضر اتفاقاتی هم برای تیم خواهد افتاد و مدیریت آقای طاهری در حال اتمام است.

وی بااشاره به دست‌های پشت پرده در فوتبال اظهار کرد: خیلی‌ها نمی‌خواستند پرسپولیس قهرمان شود اما پس از اینکه این اتفاق افتاد خواستن این قهرمانی را لوث کنند و با دشمنی و پرداختن بیش از حد به قضیه هانی قهرمانی تیم را کم رنگ کرده و حواشی را پررنگ‌تر جلوه دهند. این حاشیه‌سازی‌ها به عمد انجام می‌شود و دست‌های پشت پرده‌ای هست که در حال دامن زدن به حواشی است. همیشه در پایان فصل می‌خواهند برای فصل جدید بازیکن بخرند و این اتفاق جدیدی نیست اما این حواشی که یکی پس از دیگری جلو می‌رود مانع می‌شود که برانکو بتواند تیم را برای سال بعد خوب ببندد.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: امسال دوست و دشمن گفتند با تمام ناداوری‌هایی که در حق پرسپولیس اتفاق افتاد اما بازیکنان موفق شدند جام را به خانه ببرند. من فکر می‌کنم که آقای طاهری باید با حواس جمع‌تری حواشی را ببیند. بازیکنان هم حق دارند و پس از اینکه به تعهداتش عمل کرده کمترین کار ممکن پرداخت مطالبات و پاداش‌هایش است. وزارت ورزش باید زودتر ورود کند و پیش از بازی با الوحده مشکل بازیکنان را حل کند چون ما واقعا آنجا تنها شانس صعودمان به مرحله بعد را خواهیم داشت.

میناوند در پایان در خصوص مهدی طارمی نیز اظهار کرد: انتقادات بسیاری متوجه مهدی طارمی شده است و من بابت 18 گلی که زده بسیار خوشحال هستم. خداوند در دوجا می‌خندد یکی آنجا که بندگانش کسی را بالا می‌برند و او نمی خواهد و جایی که بندگانش تمام سعی خود را برای زمین زدن بنده‌ای می کنند او مانع می شود و مهدی طارمی را خدا عزیز کرد و بالا برد به همین خاطر نتوانستند او را خوار کنند و من از این بابت خوشحال هستم. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز