خبرگزاری کار ایران

حمایت تمام قد برای بازگرداندن ماریا شاراپووا

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۸۸۰

رییس انجمن تنیس بانوان جهان از معدود کسانی است که در مواجهه با منتقدان، تمام قد پشت سر ماریا شاراپووا ایستاده و از دادن وایلد کارت به این تنیسور روسی برای شرکت در مسابقات تنیس اشتوتگارت دفاع کرده است.

به گزارش ایلنا، بعد از پانزده ماه محرومیت به دلیل مصرف ملدونیوم، شارپووا قرار است در مسابقات تنیس اشتوتگارت شرکت کند. حال آنکه داده شدن وایلد کارت به او برای این مسابقات انتقادهای زیادی را در پی داشت چرا که دیگر تنیسورها معتقدند ماریا شاراپووا باید از صفر شروع کند.

البته شاراپووا خیلی هم تنها نیست و حامیانی را پشت سر خود می‌بیند. از جمله استیو سیمون رییس انجمن تنیس بانوان جهان را که گفته‌: «باید ببینیم لیگ و تورهای دیگر چگونه با بازیکنان دوپینگی برخورد می‌کنند. البته که شاراپووا از صفر شروع می‌کند و شرایط او روی سیدبندی‌اش تاثیرگذار است.» این یعنی که شاراپووا همچنان برای دوپینگش جریمه می‌شود. دوپینگی‌ها اما دوباره به تیم‌هایشان برمی‌گردند و شروع به بازی می‌کنند. این همان چیزی است که تنیسور روسی را امیدوار کرده و حتی احتمال دارد شاراپووا برای مسابقات رولاس گاروس هم وایلد کارت دریافت کند.

چیزی که کیم کلایسترس بلژیکی به عنوان یکی از حامیان شاراپووا به استقبالش رفته است: «شاراپووا زمان محرومیت و جریمه خود را گذرانده. زمانی که خبر دوپینگ او اعلام شد، بسیار ناراحت و متعجب شدم اما فکر می‌کنم که او بیش از این نباید جریمه شود.» شاراپووا مسابقات اشتوتگارت را با بازی مقابل روبرتا وینچی ایتالیایی- یکی از مخالفان حضورش- آغاز خواهد کرد که قرعه خوبی به نظر می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز