خبرگزاری کار ایران

غیبت عجیب بازیکن مدنظر پرسپولیس در تمرین استقلال

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۴۶۸

هافبک تیم فوتبال استقلال که مورد توجه برانکو ایوانکوویچ قرار دارد در تمرینات تیمش حاضر نشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، فرشید باقری هافبک دفاعی تیم فوتبال استقلال بار دیگر در تمرینات تیمش حاضر نشد تا اختلاف میان او و باشگاه جدی‌تر شود.

باقری که در چند وقت اخیر به دنبال جدایی از استقلال بوده و بارها از مسئولان این باشگاه تقاضای دریافت رضایت‌نامه داشته است تا کنون موفق به اینکار نشده و ظاهراً استقلالی‌ها به این راحتی او را آزاد نمی‌کنند.

نکته جالب اینجاست که منصوریان از عملکرد باقری رضایت ندارد ولی با توجه به خبرهایی که در مورد نزدیک شدن این بازیکن به پرسپولیس مطرح شده است، با صدور رضایت‌نامه این بازیکن مخالفت کرده است.

باقری که فصل گذشته در صبای قم زیر نظر علی‌ دایی عملکرد خوبی از خودش به نمایش گذاشته بود در فصل نقل و انتقالات مورد توجه سرخابی‌های پایتخت بود و در نهایت با یک قرارداد سنگین به عضویت استقلال در آمد ولی هرگز نتوانست انتظارات را در این تیم برآورده کند و معمولاً جای ثابتی در ترکیب استقلال نداشته است.

این بازیکن در دیدار مقابل الاهلی در فهرست 18 نفره تیمش نبود و با این تفاسیر بعید نیست در دیدار با پدیده هم همراه تیمش به مشهد نرود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز