خبرگزاری کار ایران

واکنش مدیرعامل پارس جنوبی به واگذاری امتیاز لیگ برتری به ماشین سازی تبریز

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۰۷۵

پارس جنوبی جم روز گذشته موفق شد جواز صعود به لیگ برتر را کسب کند. در این بین شایعاتی مطرح شده که ماشین سازی تبریز که سقوطش به لیگ یک قطعی است خواستار خرید جواز حضور در لیگ برتر از این باشگاه جنوبی است.

به گزارش ایلنا، پارس جنوبی با بازی های فوق العاده ای که در لیگ آزادگان انجام داد و پس از سپری کردن 23 هفته بدون باخت، یک هفته مانده به پایان مسابقات صعودش به لیگ برتر را قطعی کرد.

هنوز چند ساعتی از شادی مردم جم نگذشته بود که خبری منتشر شد در خصوص اینکه مسوولان ماشین سازی قصد خرید امتیاز لیگ برتری پارس جنوبی جم را دارند و شاگردان تارتار سال آینده هم در لیگ دسته یک حضور خواهند یافت و مسابقات سخت و طاقت فرسای لیگ یک را به حضور شیرین در لیگ برتر ترجیح می دهند.

در این رابطه رضاییان، مدیرعامل پارس جنوبی جم در گفت‌و‌گو با ایلنا اعلام کرد: این خبر را به شدت تکذیب می‌کنم. ما مشغول شادی هستیم و الان وقت این حرف‌ها نیست. به مردم خوب شهرستان جم هم این صعود را تبریک می‌گویم و می‌خواهم این را بدانند تا این لحظه هیچ مصاحبه‌ای در خصوص واگذاری امتیاز باشگاه انجام نداده‌ام و به امید خدا با قدرت به کارمان ادامه خواهیم داد.

او که از صعود این تیم به لیگ برتر حسابی خوشحال بود، در خصوص صحبت‌هایی که پیرامون این تیم به وجود آمده و بهانه کمبود امکانات، گفت: این حرف‌ها شایعه‌ای بیش نیست. امکانات ورزشی نفت بسیار قوی است و ما کاملا آماده برگزاری مسابقات لیگ برتر هستیم. دوستان ما در تیم ماشین سازی تبریز هم اگر قصد ماندن در لیگ برتر را دارند بهتر است از طریق دیگری اقدام کنند و بدانند ما حق مردم شهرمان را به هیچ قیمتی نمی‌فروشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز