خبرگزاری کار ایران

تغییر در کادر مدیریتی استقلال و پرسپولیس پس از اتمام لیگ

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۰۶۸

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان امروز اعلام کرده که بعد از بازی‌های استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر در کادر مدیریتی این دو باشگاه تغییراتی ایجاد خواهد شد.

به گزارش ایلنا، دکتر داورزنی چند روز پیش در گفت‌وگویی اعلام کرده بود که چون دو تیم استقلال و پرسپولیس درگیر رقابت‌های حساس در لیگ قهرمانان و لیگ برتر هستند، مطرح کردن موضوع تغییر در هیئت مدیره این دو تیم بحث جالبی نیست.

داورزنی امروز در گفت‌وگویی اعلام کرده که این امر امکان پذیر است و بیان کرد: استقلال دو بازی دیگر در لیگ دارد و بازی‌های مهمی نیز در لیگ قهرمانان در پیش دارد و بعد از این بازی‌ها در مورد ترکیب هیئت مدیره استقلال تصمیم‌گیری خواهیم کرد. پرسپولیس دیگر نماینده کشورمان نیز شرایط حساسی در لیگ قهرمانان آسیا دارد و پیش از همه چیز این دو تیم احتیاج به آرامش دارند و در صورتی که نیاز باشد بعد از بازی‌ها درخصوص سرخابی‌ها تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

پیش از این شهاب جهانیان، رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال از سمت خود استعفا کرده بود و مورد موافقت وزیر ورزش و جوانان هم قرار گرفت. با توجه به اظهارات دکتر داورزنی بعد از بازی‌های استقلال و پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باید شاهد تغییرات در تیم مدیریتی سرخابی‌ها باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز