خبرگزاری کار ایران

زوج قربانی ــ رضایی در خط حمله؛

ترکیب احتمالی استقلال مقابل الاهلی

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۹۰۰

سرمربی آبی‌پوشان به احتمال زیاد با یک ترکیب هجومی پا به میدان می‌گذارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم فوتبال استقلال تهران در پنجمین هفته از رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف الاهلی امارات برود. علیرضا منصوریان، سرمربی آبی‌پوشان به دلیل نیاز مبرم تیمش به پیروزی در این دیدار به احتمال زیاد از یک ترکیب هجومی برای این دیدار استفاده خواهد کرد.

دروازه‌بان: سید‌مهدی رحمتی

یکی از فاکتورهای مهم برای کسب نتیجه در لیگ قهرمانان آسیا کلین‌شیت و بسته‌ نگه داشتن دروازه‌ است. بازی‌های آسیایی معمولاً کم گل هستند و برای همین گل نخوردن کمک زیادی به کسب نتیجه خواهد کرد. این موضوع نشان می‌دهد کاپیتان آبی‌پوشان کار سختی مقابل تیم اماراتی و مهاجمانش دارد.

مدافعین میانی: زوج برزیلی

رابسون جانواریو و لئوناردو پادوانی عملکرد خوبی در ترکیب استقلال داشته‌ و توانسته‌اند هماهنگی خوبی با یکدیگر برقرار کنند. این زوج وظیفه سنگینی در مهار مهاجمان خطرناک الاهلی دارند.

مدافع راست: وریا غفوری

سیستم چرخشی منصوریان در بازی دادن به غفوری و حیدری باعث شده پیش‌بینی اینکه چه کسی در این پست بازی می‌کند سخت باشد. ولی با توجه به اینکه استقلال نباید در دیدار با الاهلی ریسک کند احتمال بازیکنی که خصوصیات دفاعی بهتری دارد بیشتر است.

مدافع چپ: میلاد زکی‌پور

مدافع جوان استقلال گزینه محتمل منصوریان در این پست خواهد بود. هرچند زکی‌پور قدرت تهاجمی بالایی ندارد ولی بازی‌های نسبتاً خوبی از او در طول فصل شاهد بودیم و برابر الاهلی هم وظیفه سنگینی بر عهده داد.

هافبک‌های میانی: امید ابراهیمی و امید نورافکن

امید‌های استقلال در ترکیب اصلی هم وظیفه تخریب برنامه‌های تهاجمی الاهلی را دارند و هم باید خطوط تهاجمی تیم‌شان را تغذیه کنند.

هافبک‌های هجومی: بهنام برزای و فرشید اسماعیلی

جوان‌های هجومی استقلال در این دیدار بار اصلی دوندگی خط هافبک را به دوش می‌کشند و وظیفه انتقال بازی از دفاع به حمله را خواهند داشت. اسماعیلی از جناح چپ استقلال بازی‌سازی می‌کند و برزای با تکنیک خود به عمق خط دفاع حریف می‌زند و روی دروازه توپ‌ریزی می‌کند.

مهاجمان: علی قربانی - کاوه رضایی

کاوه رضایی که مهاجم اصلی آبی‌پوشان است و علی‌ قربانی هم با بازگشت به ترکیب اصلی انگیزه زیادی دارد تا بار دیگر برای تیمش گلزنی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز