خبرگزاری کار ایران

بررسی شانس قهرمانی بارسلونا در لالیگا/ همه‌ی اما و اگرها

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۷۷۱

بارسلونا تنها 5 بازی در لالیگا انجام خواهد داد و رئال 6 بازی باید برگزار کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بارسلونا با برتری در برابر رئال مادرید از آخرین شانس خود برای قهرمانی به نحو احسن استفاده کرد و لوس بلانکوس را در مادرید شکست داد.

به این ترتیب بارسلونا با یک بازی بیشتر صدرنشین لالیگا شد. بلوگرانا و رئال در امتیاز 75 برابر هستند و با توجه به تفاضل گل بهتر بارسلونا این تیم در صدر جدول قرار گرفته است. 

با بررسی بازی‌های پیش روی این دو تیم درمی‌یابیم که رئال جدال‌های آسان‌تری در پیش دارد. بارسلونا برای اینکه قهرمان شود به این امید خواهد نشست که رئال در یکی از 6 بازی آینده‌ی خود در لالیگا مغلوب شود. رئال تنها یک بازی دشوار در پیش دارد. آنها باید در سانتیاگو برنابئو با سویا، که تیمی از ایالت باسک است و به بارسا نزدیکی بیشتری دارد، مصاف دهند. علاوه بر این لوس بلانکوس یک بازی حساس هم با والنسیایی دارد که در رده‌ی دوازدهم جدول جا گرفته است.

بازی‌های رئال به شرح زیر است: 

دپورتیوو-رئال مادرید

رئال مادرید-والنسیا

گرانادا-رئال مادرید

رئال مادرید-سویا

مالاگا-رئال مادرید

رئال مادرید-سلتاویگو

در آن سو، بارسلونا تنها 5 دیدار تا قهرمانی در پیش دارد. آنها باید چشم به بازی‌های رقیب هم داشته باشند، چرا که خودشان به تنهایی نمی‌توانند قهرمان شوند و برای فتح لالیگا به کمک رئال مادرید هم نیاز دارند. بارسا بازیهای دشوارتری در پیش دارد و باید با تیم‌های رده‌های پنجم، هشتم و نهم جدول مصاف دهد. سخت‌ترین بازی آنها با ویارئال است که در نوکمپ برگزار می‌شود. همچنین، آنها باید در دربی حساس بارسلونا هم با اسپانیول بازی کنند که با توجه به نزدیکی اسپانیول به رئال مادرید دیدار دشواری است.

برنامه‌ی بازی‌های بارسلونا:

بارسلونا-اوساسونا

اسپانیول-بارسلونا

بارسلونا-ویارئال

لاس‌پالماس-بارسلونا

بارسلونا-ایبار

یکی از نکات امیدوارکننده برای بارسا این است که رئال در چمپیونز لیگ مانده و دستکم باید 3 بازی دشوار انجام دهد. آنها در مرحله‌ی نیمه‌نهایی باید به مصاف اتلتیکو بروند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز