خبرگزاری کار ایران

شهبازی در گفتگو با خبرگزاری ایلنا؛

بانوان ورزشکار همچنان نیازمند حمایت‌های مالی و معنوی هستند

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۳۹۹

سرمربی تیم فوتبال بانوان آینده‌سازان خواستار حمایت همه جانبه مسئولان و مردم از ورزش بانوان شده و می‌گوید بانوان ورزشکار همچنان نیازمند حمایت‌های مالی و معنوی هستند.

سمیه شهبازی که فصل گذشته همراه با تیم فوتبال آینده‌سازان به عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال بانوان دست یافت، در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، اظهار کرد: لازم است توجه بیشتری به ورزش بانوان داشته باشیم. البته هم‌اکنون وضعیت بانوان ورزشکار نسبت به گذشته بسیار بهتر شده اما شرایط فعلی نیز همچنان قابل پیشرفت است و نیاز به حمایت‌های بیشتری دارد.

وی با اشاره به اینکه حمایت‌های انجام شده از تیم فوتبال بانوان آینده‌سازان زمینه‌ساز قهرمانی این تیم را فصل گذشته فراهم کرد، تصریح کرد: تیم فوتبال بانوان آینده‌سازان، مصداق بسیار خوبی از نتیجه‌بخش‌ بودن حمایت‌های انجام شده از ورزش بانوان است؛ در این فصل لیگ برتر فوتبال بانوان در حالی قهرمان شدیم که این قهرمانی را مدیون کمک‌های معنوی و پشتیبانی‌های افراد دلسوز در ورزش از جمله رئیس هیئت فوتبال اصفهان، مدیرعامل باشگاه و دیگر افراد جامعه ورزش استان اصفهان بودیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان آینده‌سازان حمایت‌های مالی را رمز تداوم موفقیت‌های ورزش بانوان عنوان کرد: در این فصل، مجموعه صنعتی موتوسل به عنوان حامی تیم فوتبال آینده‌سازان فعالیت‌های بسیاری به منظور حمایت از بازیکنان، کادر فنی و مدیران باشگاه انجام داد و این حمایت، تاثیر بسیار مثبت و مطلوبی روی اعضای تیم داشت.

وی افزود: در مقطعی که تیم ما از نظر مالی وضعیت خوبی نداشت، موتوسل با پیوستن به باشگاه آینده‌سازان حمایت‌های بسیار خوبی از تیم ما انجام دادند؛ همین شرایط باعث شد تا مقدمات قهرمانی ما فراهم شود؛ این مثال بسیار ساده نشان می‌دهد که در صورت انجام حمایت‌های لازم از ورزش بانوان، بانوان ورزشکار قله‌های موفقیت را یکی پس از دیگری فتح خواهند کرد.

شهبازی در پایان با تاکید بر اینکه برای ترویج ورزش در میان بانوان باید فرهنگسازی‌های لازم در میان خانواده‌ها انجام گیرد، تشریح کرد: خانواده‌ها باید فرزندان دخترشان را از سنین پایه وارد حوزه ورزش کنند؛ پس از آن مشخص می‌شود که فرزندان آنها در چه رشته‌هایی استعداد دارند و سپس با حمایت‌های لازم از آنها، شرایط پیشرفت دختران ورزشکار فراهم شود تا مدال‌های آسیایی و جهانی در رشته‌های مختلف توسط این ورزشکاران به دست آید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز