خبرگزاری کار ایران

نقشه‌ی عجیب ونگر برای منچسترسیتی

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۲۵۲

آرسن ونگر گفته که شاید در دیدار جام حذفی از سه دفاع استفاده کند.

به گزارش ایلنا، این بازی در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی است و مقابل منچسترسیتی برگزار می‌شود. ونگر البته چیز بیشتری درباره برنامه‌های تاکتیکی‌اش نگفته است.

ونگر در برد 2 بر یک مقابل میدلزبورو برای اولین بار در دوران مربیگری‌اش در آرسنال از سه مدافع استفاده کرد. آرسنال چهار بازی پیاپی خارج از خانه در لیگ برتر بود که می‌باخت و ونگر به این ترتیب مانع شکست تیمش شد. این مربی 67ساله شاید در ویمبلی هم این کار را انجام دهد، هرچند که شکودران موستافی، مدافع کلیدی او همچنان مصدوم است.

از ونگر پرسیدند که آیا ممکن است از سه مدافع استفاده کند و او گفت: «این هم گزینه‌ای است. بله اما من چه کار خواهم کرد؟ شما خودتان خواهید دید، حالا این را به شما نمی‌گویم.»

بارها گفته شده که آرسنال بیش از حد قابل پیش‌بینی بازی می‌کند اما ونگر گفته که این حرف دلیل تغییر تاکتیکی او نبوده است: «من بیشتر می‌خواستم که تیم از نظر دفاع منسجم باشد، چون اخیرا خارج از خانه زیاد گل می‌خوردیم.»

مصدومیت موستافی شاید باعث شود که ونگر دوباره روی به دفاع چهارنفره بیاورد، هرچند که راب هولدینگ 21ساله در بازی با میدلزبورو نمایشی عالی داشت. این بازیکن ماه‌ها بود در ترکیب ثابت آرسنال به میدان نرفته بود.

دنی ولبک هم شاید به این بازی نرسد. او دیدار با میدلزبورو را هم از دست داده بود. داوید اوسپینا، دروازه‌بان تیم و لوکاس پرس، مهاجم هم همچنان به دور از میادین هستند. برای آرسنال، دیدار یکشنبه آخرین فرصت برای نجات این فصلشان است. آنها حتی در راه رسیدن به لیگ قهرمانان هم به مشکل برخورده‌اند.

ونگر گفته که ماندنش در آرسنال ربطی به قهرمانی احتمالی در جام حذفی نخواهد داشت: «این هیچ تاثیری بر تصمیم من ندارد. دیدار جام حذفی برای من خیلی مهم است چون این بازی بعدی و فرصتی برای ماست که این فصل قهرمانی به دست بیاوریم. پس البته کاملا روی آن متمرکز هستم. آینده برای من یعنی یکشنبه.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز