خبرگزاری کار ایران

تورنمنت آزاد قزاقستان؛

5 مدال رنگارنگ برای تکواندوکاران کشورمان

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۲۱۵

در پایان نخستین روز از تورنمنت آزاد قزاقستان، تکواندوکاران کشورمان موفق به کسب 2 مدال طلا، 2 نقره و یک برنز شدند.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون تکواندو، نخستین روز از تورنمنت آزاد قزاقستان (G1) با حضور 472 تکواندوکار در دو رده‌سنی نوجوانان و بزرگسالان و در دو گروه آقایان و بانوان از صبح امروز (شنبه) در مجموعه ورزشی "آتی‌راو" قزاقستان آغاز و به مدت سه روز ادامه دارد که در این رویداد از کشورمان تنها در گروه مردان نماینده حضور دارد.

در نخستین روز این رقابت‌ها مبارزات اوزان 54-، 58- و 87- کیلوگرم مردان برگزار شد که از ایران، مهدی اسحاقی و جعفر خلیل زاده (وزن 54- کیلوگرم)، محمدصادقی دهقانی و محمد گودرزی (وزن 58- کیلوگرم) و احمد محمدی و فرشاد قیاس‌شندی (وزن 87- کیلوگرم) نمایندگان کشورمان بودند که موفق به کسب 5 مدال طلا، نقره و برنز شدند.

در وزن 54- کیلوگرم مهدی اسحاقی قهرمان شد و جعفر خلیل زاده بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد. محمدصادق دهقانی در وزن 58- کیلوگرم توانست عنوان قهرمانی را کسب کند و محمد گودرزی دیگر نماینده کشورمان در این وزن با باخت مقابل اسحاقی از حضور در ادامه رقابت‌ها بازماند.

در وزن 87- کیلوگرم احمد محمدی نایب قهرمان شد و فرشاد قیاس‌شندی نیز به مدال برنز این رقابت‌ها رسید.

فردا (یکشنبه) و در دوم روز این رقابت‌ها، مبارزات اوزان 63- و 68- کیلوگرم پیگیری می‌شود که مهدی یوسفی، آریان محمدی، سیدحسین احسانی و محمد صفایی به عنوان نمایندگان ایران به مصاف رقیبانشان می‌روند.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی، علی محمد بسحاق و مهدی احمدی به عنوان مربی می‌باشد.

گفتنی است، تورنمت آزاد قزاقستان (G1) است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 10، 6 و 3.6 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می‌گیرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز