خبرگزاری کار ایران

ابراهیمی ژنرال یا ابراهیمی علیمنصور؛ من بهترم!

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۶۲۲

بازی تراکتور سازی تبریز _استقلال تهران در حالی با شکست تیم منصوریان به اتمام رسید که در تیم تراکتور محمد ابراهیمی بهترین بازیکن میدان بود و در تیم استقلال امید ابراهیمی نتوانست باز هم ستاره تیم منصوریان باشد و بر خلاف همیشه عصبی و ضعیف نشان داد.

به گزارش ایلنا، محمد ابراهیمی یک گل 3امتیازی برای تراکتور زد تا ستاره تیم قلعه نویی باشد اما تفاوت این ابراهیمی با ابراهیمی استقلال این بار فاصله زیادی داشت.

امید استقلال که در همه بازی های اخیر این تیم ستاره منصوریان بود بر خلاف ابراهیمی تبریزی ها این بار عملکرد خوبی در میانه میدان از خود به نمایش نگذاشت.

او نه تنها نتوانست بازی چندان مفیدی برای استقلال داشته باشد، بلکه این بار بر خلاف همیشه عصبی و نا آرام در زمین نشان داد. او خوش شانس بود که در دقایق پایانی بازی با کارت قرمز خورشیدی، داور بازی، مواجه نشد.

ابراهیمی در حالی با امید همیشگی استقلال فاصله داشت که در سپاهان و استقلال به او لقب پسر امیر قلعه نویی را داده بودند اما این بازیکن امروز برابر تیم قلعه نویی نا آرام و عصبی ظاهر شد تا ابراهیمی ناموفق استقلال در برابر ابراهیمی ستاره تراکتور باشد.

آبی ها تهرانی در دیدار آینده شان در دیداری مهم و سرنوشت ساز در ورزشگاه آزادی به مصاف الاهلی امارات خواهند رفت و کسب 3امتیاز این دیدار از این حیث برای شاگردان منصوریان حائز اهمیت است که صعود آنها به دور بعدی به عنوان صدرنشین گروه A قطعی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز