خبرگزاری کار ایران

چمن ورزشگاه بلند بود

حسینی: لیاقت جایگاه چهارمی را داریم

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۶۰۷

سرمربی ذوب آهن اصفهان در یایان بازی برابر ماشین سازی تبریز در مورد کسب سهمیه آسیایی این تیم برای فصل بعد صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، سید مجتبی حسینی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل ماشین سازی در ابتدا گفت: به دلیل اینکه هم در لیگ و هم در بازی‌های آسیایی می‌جنگیم فشار زیادی روی تیم وجود دارد. خوشحالم و خدا را شکر می کنم در این فشار به این پیروزی رسیدیم. بازی خوبی بود و بچه ها زحمت زیادی کشیدند.

وی ادامه داد: چمن ورزشگاه کمی بلند بود. به همین دلیل کار برای بازیکنان سخت شده بود.

سرمربی ذوب آهن درباره اینکه تیمش با پیراهن بازی آسیایی اش به پیروزی رسید گفت: من این را نمی دانستم. الان متوجه شدم. واقعیت این است که خرافاتی نیستم.

سرمربی ذوب آهن درباره اینکه با تیم سپاهان برای جایگاه چهارمی رقابت می‌کنند بیان داشت: ما دوست داریم تا پایان لیگ در جایگاه چهارم بمانیم. تیم ما لیاقتش بیشتر از این بود و جایگاه چهارمی حداقل چیزی است که باید به دست بیاوریم.

حسینی در پاسخ به این سوال که دو بازی آینده ذوب آهن نسبت به تیم همشهری‌اش یعنی سپاهان آسان‌تر است گفت: من اعتقادی به این مسائل ندارم و هر بازی برای خودش بسیار مهم است. همان طور که امروز جلوی تیم از پیش سقوط کرده ماشین‌سازی بازی سختی داشتیم نمی‌توانیم بگوییم دو بازی آینده ما سخت نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز