خبرگزاری کار ایران

استقلال و حسرت 2 ساله برای رسیدن به ستاره پرسپولیسی‌ها

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۵۶۵

تیم فوتبال استقلال تهران مسیر راحتی برای کسب ستاره در لیگ برتر ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، با قهرمانی پرسپولیس در لیگ شانزدهم این تیم توانست به رکورد 10 قهرمانی در فوتبال ایران دست پیدا کند و همین موضوع بهانه‌ای شد برای اضافه کردن یک ستاره به لوگوی این تیم که قرار است از این به بعد روی پیراهن سرخپوشان قرار بگیرد.

پیش از این باشگاه استقلال هم به بهانه دو قهرمانی در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا 2 ستاره روی لوگوی خود قرار داده بود و اضافه شدن ستاره به لوگوی پرسپولیس سوژه بحث بین هواداران دو تیم در چند روز اخیر بوده است.

با وجود اینکه هیچ قانونی برای گرفتن این ستاره‌ها وجود ندارد کسی نمی‌داند واقعاً دلیل اصلی قرار گرفتن ستاره روی لوگوی یک باشگاه قهرمانی در آسیا است یا قهرمانی در لیگ برتر.

با این حال اگر ملاک واقعی ستاره را رسیدن به 10 قهرمانی در لیگ برتر بدانیم، باشگاه استقلال مسیر سختی برای رسیدن به آن دارد.

استقلال تاکنون 8 بار در لیگ فوتبال ایران قهرمان شده است و برای رسیدن به 10 قهرمانی باید 2 قهرمانی دیگر بدست بیاورد. آنها سه بار قهرمانی لیگ برتر را تجربه کرده‌اند تا بزرگترین موفقیت آنها در طول 15 سال اخیر رقم بخورد. دو عنوان قهرمانی در لیگ آزادگان، یک عنوان قهرمانی در لیگ منطقه‌ای و یک قهرمانی در لیگ تخت جمشید و یک قهرمانی در لیگ قدس هشت قهرمانی این تیم در سالیان اخیر محسوب می‌شوند.

با توجه به اینکه در تاریخ این باشگاه سابقه 2 قهرمانی پیاپی در فوتبال ایران وجود ندارد مشخص نیست این باشگاه چه زمانی می‌تواند به رکورد 10 قهرمانی دست پیدا کند تا موفق شود همانند رقیب سنتی خود ستاره‌ای از سازمان لیگ دریافت کند.

البته آنها تاکنون با دو عنوان قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا توانسته‌اند با دوستاره بازار کری خوانی را نسبت به رقیب از آن خود کنند. 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز