خبرگزاری کار ایران

سرخابی‌ها در اوج؛ موفقیت فرزندان وزارت ورزش در لیگ برتر

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۴۹۸

حضور پرسپولیس و استقلال در رتبه‌های اول و دوم جدول گواه عملکرد موفق وزارت ورزش است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد در فصل شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر پس از 9 سال عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

علاوه بر قهرمانی پرسپولیس، تیم فوتبال استقلال هم تا این هفته از لیگ برتر موفق شده با قرار گرفتن در رتبه دوم جدول بهترین عملکرد را پس از تیم قهرمان به خود اختصاص دهد.

این دو تیم که زیر مجموعه وزارت ورزش و جوانان محسوب می‌شوند و توسط این وزارتخانه اداره می‌شوند چند سالی بود که اوضاع خوبی نداشته و تماشاگرانشان استقبال سردی از بازی‌های تیم محبوبشان داشتند.

موفقیت پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر را می‌توان موفقیت فرزندان وزارت ورزش و جوانان دانست. دو باشگاهی که در چند سال اخیر با مشکلات مدیریتی زیادی مواجه بوده‌اند.

در کنار اینکه عملکرد خوب این دو باشگاه بر عملکرد خوب وزارت ورزش در این زمینه صحه می‌گذراد همیشه این سوال بین هواداران سرخابی‌های پایتخت مطرح است که فرزند ارشد این وزارتخانه کدام تیم است و دولت نسبت به کدام تیم توجه بیشتری دارد.

بارها هواداران دو تیم به اقتضای شرایط زمان، وزارتخانه را متهم به جانبداری از تیم مقابل کرده‌اند و همواره از سوی مسئولان ذیربط این جانبداری رد شده و ادعا کرده‌اند هیچ تفاوتی میان سرخابی‌ها برایشان وجود ندارد.

با این وجود شرایط پرسپولیس در 2 فصل اخیر نشان می‌دهد تصمیمات مدیریتی در این باشگاه پخته‌تر بوده و موفقیت این تیم در 2 فصل اخیر هم گواه این موضوع است.

پرسپولیس علاوه بر ثبات مدیریتی و کادر فنی خود در 2-3 فصل اخیر، از بودجه بیشتری برای هزینه در نقل و انتقالات برخوردار بوده و البته مشکلات کمتری بابت بدهی‌های بین‌المللی در فیفا برایش بوجود آمده است. بودجه‌ای که البته ردپای کمک هواداران این تیم در آن کاملا ملموس است. چه از طریق کمک در سامانه پیامکی حامی باشگاه و چه از نظر فراخوانی که باشگاه اعلام کرد و با حضور 700 میلیونی آنها همراه بود. 

برطرف شدن مشکلات مالی در گام اول باعث شد تا پرسپولیس با گزینه مورد نظر خود برانکو ایوانکوویچ برای هدایت این تیم به توافق برسد و گام بلندی برای دستیابی موفقیت امروز خود بردارد. 

استقلال در این فصل با علیرضا منصوریان و جوانانی جویای نام که با یک فصل حضور در این تیم توانسته‌اند از نظر فنی به ایده‌آل هواداران نزدیک شوند توانسته در رتبه دوم جای گیرد. رتبه‌ای که در اولین فصل حضور سرمربی جاه‌طلب این تیم بد به نظر نمی‌رسد و البته با پیروزی در دربی سنتی همپای رقیب در موفقیت بوده‌اند.

امروز پرسپولیس به قهرمانی لیگ برتر دست یافته و هواداران میلیونی از عملکرد سرخپوشان رضایت کامل دارند و در سمت مقابل نیز استقلال توانسته کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان را قطعی کند و با پیروزی در دربی شرایط مثبت روحی در بین هوادارانش ایجاد کند تا فرزندان وزارت ورزش روزهای خوبی را پشت سر بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز