خبرگزاری کار ایران

نظر مرفاوی درباره حرکت حنیف

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۳۲۸

سرمربی تیم فوتبال صبای قم معتقد است با اشتباه حنیف عمران زاده در بازی با استقلال شرایط صبا سخت تر شده است.

به گزارش ایلنا،صمد مرفاوی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان با خبرنگاران به صحبت پرداخت:

*برای سه امتیاز بازی می کنیم

فردا بازی مهمی داریم. دو تیم شرایط خاص خودشان  را دارند. شرایط ما البته سخت‌تر است و امیدوارم فردا بتوانیم بازی خوبی ارائه بدهیم.در این اواخر با تیم‌هایی بازی داریم که بالای جدول هستند و دیدارهایی سخت محسوب می‌شوند. این تیم‌ها از لحاظ فنی کیفیت خوبی دارند که البته ما نیز مقابل چنین تیم‌هایی کیفیت خوبی از خود نشان دادیم. امیدوارم مقابل سپاهان بازی قابل قبول و با برنامه‌ای ارائه دهیم و 3 امتیاز بازی فردا را از آن خود کنیم. از بازی مقابل استقلال هم می‌توانستیم امتیاز بگیریم و شایستگی آن را داشتیم اما امتیازی کسب نکردیم. فردا بازیکنان با انگیزه و با تمام وجود به زمین می‌روند و از شخصیت و توانایی‌های خود دفاع خواهند کرد.

*حمایت کنند تا بمانیم

همانطور که بعد از مسابقه مقابل تراکتورسازی از مردم قم تشکر کردم و اعلام کردم که کنار ما باشند تا بتوانیم با حمایت این عزیزان با انگیزه و روحیه بیشتری مقابل تیم‌ها به میدان برویم از مردم عزیز قم تقاضا دارم که فردا به ورزشگاه بیایند و تیم خود را تشویق و از صبا حمایت کنند تا بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم و آنها را خوشحال کنیم. امیدوارم در بازی‌های بعد با روحیه و شرایطی بهتر به کار خود ادامه دهیم و در لیگ برتر ماندگار شویم.

*درباره حنیف،فکر دیگری نمیکنم

ما باید با نبود حنیف شرایط خوبی داشته باشیم. منکر زحمات او در چند بازی گذشته نمی‌شوم او خیلی به ما کمک کرده است اما امیدوارم بازیکنانی که به جای او به میدان می‌روند بتوانند به خوبی جای حنیف را در ترکیب تیم پر کنند و شرایط فنی خوبی داشته باشند.با حنیف در استقلال هم کار کرده‌ام و در چند مسابقه‌ای که در صبا بوده زحمت زیادی برای تیم ما کشیده است اما بازیکنان بزرگ اشتباهات بزرگ هم می‌کند که می‌تواند به تیم ضربه بزند. نمی‌توانم در این خصوص چیز دیگری بگویم و می‌گویم که کار او اشتباه بوده است. انسان جایزالخطا است و همه ما اشتباه می‌کنیم و باید تاوان بدهیم. او اشتباه کرد و شرایط ما مقابل استقلال سخت شد. انشاءالله در بازی‌های بعد بتوانیم این اشتباهات را جبران کنیم اما ما این حرکت‌ها را به دید اشتباه می‌بینیم و فکر دیگری در این خصوص به ذهنمان خطور نمی‌کند. می‌دانیم بازیکنانمان با تمام وجود بازی می‌کنند و امیدوارم اشتباهاتمان را کاهش دهیم.

*از توانایی های عنایتی استفاده می کنیم

سعی می‌کنیم در آینده راه‌حل‌هایی پیدا کنیم تا از توانایی‌های عنایتی  استفاده کنیم. او در بازی با استقلال از هواداران این تیم خداحافظی کرد. او به ما خیلی کمک کرده و به عنوان یک بزرگتر و کسی که می‌تواند در زمین مدیریت قابل قبولی ارائه دهد عملکرد قابل قبولی ارائه داد. امیدوارم همه با هم موفق باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز