خبرگزاری کار ایران

ماجدی: همه دیدند در درگیری بین رحمتی و قلعه‌نویی چه کسی ضرر کرد و چه کسی پیروز شد/ داور سر خونه‌به‌خونه را برید

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۰۰۲

سرپرست تیم فوتبال خونه‌به‌خونه در مورد شرایط تیمش و همچنین دیدار حساس استقلال مقابل تراکتورسازی صحبت کرد.

میرشاد ماجدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص وضعیت تیم خونه‌به‌خونه در لیگ دسته اول اظهار داشت: همه دیدند در بازی مقابل فجرسپاسی چطور سر تیم ما را برید و باعث شد 2 امتیاز حساس را از دست بدهیم. یک پنالتی به درستی برای ما توسط داور وسط گرفته شد  که کمک داور آن را لغو کرد و یک توپ هم در دقیقه 90 در محوطه جریمه به دست بازیکن حریف خورد که داور آن را هم ندید.

وی افزود: با این شرایط کار برای ما خیلی سخت شد و شانس صعودمان به شدت کاهش پیدا کرد. متاسفانه یک سری مسائل در فوتبال ایران مخصوصا لیگ یک وجود دارد که مربوط به مسائل فنی و بازیکن و مربی نیست. با این شرایط زحمات ما از بین رفت.

سرپرست خونه‌به‌خونه در ادامه گفت: استان مازندران سال‌هاست نماینده‌ای در لیگ برتر ندارد و امسال هم شرایط ما اینگونه شد و جای تاسف دارد.

ماجدی که سابقه حضور در استقلال به عنوان سرپرست و حضور در کنار امیر قلعه‌نویی را دارد در رابطه با دیدار استقلال مقابل تراکتورسازی عنوان کرد: پوئن مثبت استقلال در این دیدار نیروی جوانی‌اش است و اینکه در هفته‌های اخیر روی دور برد افتاده است و پوئن مثبت تراکتورسازی هم امتیاز میزبانی و البته تجربه امیر قلعه‌نویی و شناختش از استقلال است. با این حال نتیجه بازی قابل پیش‌بینی نخواهد بود. فقط امیدوارم بازی به حاشیه کشیده نشود.

وی در رابطه با بحثی که در مورد حضور یا عدم حضور رحمتی در این دیدار مطرح است گفت: اختلافی که بین رحمتی و قلعه‌نویی ایجاد شده در بازی‌های قبل خودش را نشان داد ولی بعید می‌دانم قلعه‌نویی بخواهد رفتار رحمتی در تحریک تماشاگران را تلافی کند. تماشاگران تبریزی هم آدم‌های خوبی هستند و نباید نگران چیزی بود. امیدوارم درگیری بین رحمتی و قلعه‌نویی تمام شود. هرچند همه دیدند در این درگیری چه کسی ضرر کرد و چه کسی پیروز شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز