خبرگزاری کار ایران

جراحی دوباره برای دختر طلایی ایران

asdasd
کد خبر : ۴۷۹۹۲۰

دختر المپیکی تکواندو به دلیل پارگی لیگامنت‌ مچ پای راست، امکان شرکت در بازی‌های کشورهای اسلامی را ندارد.

به گزارش ایلنا، براساس اعلام پزشکان تیم ملی تکواندو مچ پای چپ کیمیا علیزاده پس از عمل جراحی که بعد از المپیک ریو داشت، به ثبات لازم رسیده و مشکل خاصی ندارد. او حتی تمرینات تخصصی خود را هم شروع کرده اما مشکلی که در حال حاضر او دارد، پارگی لیگامنت مچ پای راستش است. به همین دلیل طبق نظر پزشک جراحش بهتر است در بازی‌های کشورهای اسلامی شرکت نکند تا ثبات لازم را به دست آورد.

گفته می‌شود پزشک تیم ملی احتمال عمل جراحی مچ پای راست کیمیا علیزاده را منتفی نمی‌داند اما در حال حاضر با انجام کار فیزیوتراپی و تمرینات مخصوص کادر پزشکی سعی دارد مچ پای راست علیزاده هم ثبات لازم را به دست آورد. اگر با فیزیوتراپی و تمرینات مخصوص این اتفاق نیفتد، شاید بعد از مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان که تیرماه در کره جنوبی برگزار می‌شود، با نظر پزشک معالجش مچ پای راست او هم تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

تمام تلاش‌ها بر آن است تنها مدال آور دختران ایرانی در المپیک، برای مسابقات جهانی تکواندو آماده شود. اگر نیاز به عمل جراحی باشد، به احتمال زیاد بعد از مسابقات این کار انجام خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز