خبرگزاری کار ایران

بگوویچ : چلسی توانایی ماندن در صدر جدول را دارد

asdasd
کد خبر : ۴۷۹۷۹۳

دروازه‌بان بوسنیایی چلسی با وجود شکست از منچستر یونایتد عقیده دارد که آنها می‌توانند در بازی خود مقابل تاتنهام پیروز شوند و جایگاه‌شان را در صدر جدول حفظ کنند.

به گزارش ایلنا و به نقل از اکسپرس ، آسمیر بگوویچ، دروازه‌بان چلسی معتقد است که چلسی توانایی آن را دارد که از شوک شکست یکشنبه از منچستر یونایتد بیرون بیاید. 

بعد از شکست 2-0 چلسی مقابل منچستر یونایتد این تیم با فاصله 4 امتیازی از رقیب خود تاتنهام قرار گرفت.این شکست دومین باخت آنها در طول 4 بازی اخیر بود در حالی که تاتنهام در هفت بازی پیاپی خود پیروز بوده است. 

اما بگوویچ با اعتماد به نفس بالایی معتقد است که چلسی می‌تواند در صدر جدول لیگ باقی بماند. دروازه‌بان بوسنیایی در گفتگو با وب‌سایت چلسی گفت: ما گروهی از بازیکنان باتجربه را در ترکیب تیم داریم و قبل از آن به موفقیت رسیده‌اند. ما باید تمرکز کنیم تا در بازی بعدی بهتر ظاهر شویم. 

بگوویچ اصرار دارد که بازیکنان چلسی در موقعیت خوبی بعد از شکست‌شان در اولدترافورد قرار دارند و او و هم‌تیمی هایش برای بازی مقابل تاتنهام تمرکز کرده‌اند: ما دوباره به بازی‌ها بازمی‌گردیم، بازی‌های زیادی در این فصل پیش‌رو داریم. باید کار خودمان را انجام دهیم. ما هنوز یک برتری چهار امتیازی نسبت به حریف‌مان داریم که در آغاز فصل بدست آورده‌ایم. ما باید روی عملکرد خودمان تمرکز کنیم. اگر ما زودتر امتیاز بدست بیاوریم مهم نیست که تاتنهام چه می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز