خبرگزاری کار ایران

زارعی در گفتگو با خبرگزاری ایلنا؛

برنامه‌های دراز مدت برانکو برای پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۴۷۹۷۰۲

پیشکسوت پرسپولیس با تاکید بر ضرورت تمدید قرار داد این تیم با برانکو از برنامه‌های دراز مدت سرمربی کروات گفت.

مسعود زارعی پیشکسوت پرسپولیس در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص قهرمانی این تیم در لیگ برتر اظهار کرد: شرایط پرسپولیس در این دوسال از لحاظ کادر مدیریت و فنی به خصوص مربی تغییر کرده است. این فصل با چند جا به جایی توانست نقاط ضعف خود را بهبود دهد و آقای برانکو توانست تیم را قهرمان کند.

وی افزود: یکی از دلایل پیروزی پرسپولیس مدیریت خوب این تیم است که با حمایت‌های خود از بازیکنان و به خصوص مربی توانست سه هفته زودتر از پایان لیگ پرسپولیس را قهرمان کند.

زارعی که پیش از این قهرمانی با این تیم را تجربه کرده است، در رابطه با تمدید قرارداد برانکو ایوانکوویچ خاطر نشان کرد: به نظر من قرارداد آقای برانکو باید صد در صد تمدید شود. برانکو برنامه بلند مدت برای تیم دارد و می‌خواهد برای فصل بعد کل آکادمی پرسپولیس را زیر نظر خود بگیرد. در حال حاضر در این تیم بازیکنان جوانی حضور دارند که سرمربی قصد دارد از آن‌ها در ترکیب استفاده کند. برانکو واقعا در قهرمانی تیم تاثیرگذار بوده است.

برنامه‌های دراز مدت برانکو برای پرسپولیس

وی با اشاره به مشکلات به وجود آمده برای طارمی تصریح کرد: مهدی طارمی بازیکن بزرگ و تاثیرگذاری است. در این فصل برای پرسپولیس سنگ تمام گذاشته و با گل‌های حساس باعث این پیروزی و قهرمانی بوده نباید زحماتش نادیده گرفته شود. برانکو مربی بزرگی است و مطمئنا می‌تواند مشکل این بازیکن را به خوبی مدیریت کند.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با دیدار برابر الهلال در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: پرسپولیس در بازی خانگی امتیاز را به راحتی از دست داد درحالی که می‌توانست پیروز میدان باشد. اگر دو بازی آخر را پیروز شود به راحتی از گروه صعود می‌کند. به نظر من الهلال تیم بزرگی است و پرسپولیس با توجه به نبودن دو مهره کلیدی‌اش بازی سختی پیش‌رو خواهد داشت. اگر بتواند از سد الهلال بگذرد بدون شک از گروه صعود می‌کند.

وی افزود: همه چیز به تیم بستگی دارد. اگر تیم و بازیکنان با همدلی برای بازی تلاش کنند به مرحله بعد صعود خواهند کرد.

زارعی در پایان گفت: به علیرضا منصوریان تبریک می‌گویم که در نیم فصل دوم به خوبی نتیجه گرفت و پا به پای پرسپولیس بالا آمدند. تیم خوبی ساخته است و امیدوارم مربیان جوان ایران همیشه در لیگ بدرخشند وموفق باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز