خبرگزاری کار ایران

کنایه تند احمدزاده به رامین رضاییان، "وصله ناجور" رفت!

asdasd
کد خبر : ۴۷۹۴۸۴

رامین رضاییان با توجه به رفتارش هیچ گاه مورد توجه و حمایت بازیکنان این تیم نبود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، رامین رضاییان در طول دو فصل حضورش در پرسپولیس علیرغم توانایى فنى بالایش هرگز نتوانست از بعد اخلاقى به بازیکنى همسو با دیگر بازیکنان تبدیل شود.

برانکو در طول دو فصل اخیر توانست با تغییر بیش از ٧٠ درصد بازیکنان این تیم، اکنون جوانانى در اختیار داشته باشد که براى رسیدن به پیروزى علیرغم تمام حواشى موجود در خدمت تیم قرار گیرند. با این حال رامین رضاییان از همان ابتدا نشان داد از نظر رفتارى نمى تواند در کنار دیگران قرار گیرد.

مصدومیت عجیب و غریب در فصل گذشته و پیش از جدال حساس در جام حذفى برابر ذوب آهن که صداى بازیکنان هم تیمى را هم در آورد و البته ابتداى لیگ شانزدهم که نه تنها خودش در اقدامى عجیب راهى ترکیه شد که طارمى را نیز از سفر تفریحى پاى میز مذاکره نشاند.

او در این فصل هم بعد از بازگشت به ترکیب بارها رفتار سابق خود را تکرار کرد تا در نهایت صبر برانکو نیز لبریز شود و در نهایت بعد از درگیرى اش در اردوى امارات پیش از جدال برابر الوحده دستور اخراجش را صادر کند.

اخراجى که همان زمان با همه پرسى از بازیکنان شکل گرفته بود و نتیجه این اتفاق را البته فرشاد احمدزاده با حضورش در برنامه نود علنى کرد؛ جایى که وقتى در برابر سوالى در خصوص وصله ناجور تیم مواجه شد اعلام کرد: "رفت"!

البته فرشاد احمدزاده لحظاتى بعد از پخش این آیتم با انتشار پستى در صفحه شخصى اش خطاب به رامین رضاییان، این صحبت را شوخى خواند و از رابطه دوستانه اش با او گفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز