خبرگزاری کار ایران

بیست و هشتمین دوره مسابقات جام فجر؛

تکواندو کاران ایرانی در سه وزن موفق به کسب مدال طلا شدند

asdasd
کد خبر : ۴۷۹۳۳۷

تکواندو کاران ایرانی در نخستین روز مسابقات بین المللی جام فجر در سه وزن 54- ، 74- و 87+ موفق به کسب مدال طلا شدند.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو،نخستین دور از رقابت های جام بین المللی فجر با حضور 20 تیم از کشورهای ایران (2 تیم)، افغانستان (3 تیم)، پاکستان (3 تیم)، روسیه (2 تیم) عراق (2 تیم)، لوکزامبورگ، سوریه، سیشل، عمان، یونان، آذربایجان، هند و ارمنستان به میزبانی هیات تکواندو استان مازندران و در سالن «سیدرسول حسینی» شهر ساری برگزار شد.

این دوره از رقابت‌ها در 8 وزن جهانی 54-، 58-، 63-، 68-، 74-، 80-، 87- و 87+ کیلوگرم و به مدت دو روز برگزار می‌شود که در نخستین روز از این مسابقات، تکواندوکاران اوزان 54-، 74- و 87+ کیلوگرم رو در روی یکدیگر قرار گرفتند و در پایان تنها تکواندوکاران کشورمان موفق به کسب مدال طلا شدند.

در وزن 54- کیلوگرم، آرش تبریزی از تیم شهرداری ساری قهرمان شد، محسن رضایی از تیم افغانستان الف به مدال نقره رسید و علی سینا افضلی (افغانستان – کابل) و ایلهم علیو (آذربایجان) مشترکا بر سکوی سوم ایستادند.

در وزن 74- کیلوگرم عرفان حیدری از تیم شهرداری ساری عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد، محمد فهیم از تیم پاکستان الف بر سکوی نایب قهرمانی قرار گرفت و محمدجبار رشید و مصطفی ناصر حسین از تیم پلیس عراق مشترکا سوم شدند.

در وزن 87+ کیلوگرم نیز سیاوش فخرایی از تیم شهرداری ساری مدال طلا را بر گردن آویخت، محمدرضا اینالو از تیم لوازم خانگی کن مدال نقره را کسب کرد و ویسام ستار (عراق – پلیس) و محمدکریم حسین (عراق – پلیس) عنوان سوم را کسب کردند.

مبارزات تکواندوکاران اوزان 58-، 63-، 68-، 74-، 80-، 87- کیلوگرم فردا (دوشنبه) برگزار خواهد شد.

این دوره از مسابقات G1 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 10، 6 و 3.6 امتیاز در رنکینگ المپیک تعلق می‌گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز