خبرگزاری کار ایران

احمدی: پرسپولیس جلوی ما بی‌انگیزه نیست/ برای کسب سهمیه در آزادی حاضر می‌شویم

asdasd
کد خبر : ۴۷۹۲۰۰

هافبک تیم فوتبال پدیده اعتقاد دارد پرسپولیس مقابل آنها بی‌انگیزه ظاهر نخواهد شد.

کریم احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط پدیده پس از شکست مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: ما تا قبل از دیدار با تراکتورسازی در بهترین شرایط خودمان بودیم و 5 پیروزی پیاپی گویای این موضوع است ولی نوار پیروزی‌هایمان در این دیدار قطع شد و برای همین شرایط‌مان شاید به خوبی سابق نباشد ولی آماده رویارویی با پرسپولیس هستیم.

وی در مورد دیدار مقابل تراکتورسازی گفت: تراکتورسازی انگیزه زیادی برای کسب پیروزی در این دیدار داشت و به هدفش هم رسید. ما هم موقعیت‌های زیادی خلق کردیم که در استفاده از آنها بی‌دقت بودیم و می‌توانستیم شکست نخوریم.

هافبک پدیده در مورد دیدار مقابل پرسپولیس و اینکه این تیم به دلیل مسجل شدن قهرمانی در لیگ برتر ممکن است بی‌انگیزه مقابل آنها ظاهر شود عنوان کرد: به هیچ وجه با این موضوع موافق نیستم. پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و به هیچ وجه نمی‌خواهد قهرمانی خودش را با نتایج ضعیف در 3 هفته پایانی زیر سوال ببرد. این تیم اگر با ذخیره‌هایش هم به میدان بیاید بازهم نامش پرسپولیس است و خطرناک است. هرچند در هر صورت ما برای پیروزی به میدان می‌رویم و کاری با شرایط حریف نداریم.

احمدی در پایان در مورد اینکه تیم‌های زیادی شانس رسیدن به رتبه چهارم و احتمال گرفتن سهمیه را دارند و پدیده هم یکی از این تیم‌ها محسوب می‌شود، گفت: شانس اصلی عنوان چهارمی در لیگ برتر در اختیار سپاهان و ذوب‌آهن است و فکر نمی‌کنم ما و سایر تیم‌ها شانس چندانی برای کسب این عنوان داشته باشیم. هرچند نا امید نیستیم و تا لحظه آخر تلاشمان را می‌کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز