خبرگزاری کار ایران

نعمتی: سیاه جامگان برای بقا می‌جنگد، بازی راحتی نخواهیم داشت

asdasd
کد خبر : ۴۷۹۱۲۱

بازیکن پیکان که با گلزنی برابر ذوب آهن شرایط روحی خوبی را طی می‌کند، بازی تیمش برابر سیاه‌جامگان را دشوار می‌داند.

سیامک نعمتی بازیکن پیکان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار این تیم برابر ذوب آهن اظهار کرد: بازی با ذوب آهن در رفت و برگشت برای تیم ما خوب نبود. ما هم در بازی رفت و هم برگشت نتیجه را واگذار کردیم. ذوب آهن امسال تنها تیمی بود که توانست پیکان را خیلی اذیت کند و شش امتیاز را راحت از پیکان به دست آورد.

وی افزود: متاسفانه در بازی این هفته ما نتوانستیم به این تیم گل‌های بیشتری بزنیم و نتیجه را عوض کنیم. گل‌های خیلی بدی خوردیم اما امیدواریم در سه بازی باقی مانده بهتر ظاهر شویم.

نعمتی در رابطه با تعداد گل‌هایش در لیگ خاطر نشان کرد: در بازی برابر ذوب آهن پنجمین گل این فصل را به ثمر رساندم. با تمرین بر روی ضربات ایستگاهی موفق شدم از همین طریق به گل برسم. امیدوارم در بازی‌های بعدی هم بتوانم روند گل‌زنی‌هایم را ادامه دهم و به تیم کمک کنم.

وی با اشاره به شرایط پیکان در نیم فصل دوم تصریح کرد: نیم فصل دوم شرایط نتیجه گیری برای تیم ما اصلا خوب نبود و در دیدارهای زیادی شکست خوردیم و این دوبازی را هم به پرسپولیس و ذوب آهن باختیم و از سهمیه آسیایی دور شدیم. امیدوارم بتوانیم در سه بازی پیش رو روند بهتری را ارائه دهیم.

بازیکن پیکان در رابطه با هفته بیست و هشتم لیگ عنوان کرد: سیاه‌جامگان حریف راحتی نمی‌تواند باشد. این تیم با تغییر مربی هنوز باختی نداشته و توانسته شرایطش را بهبود بخشد. علاوه بر آن به خاطر قرار داشتن در منطقه سقوط تلاش بسیاری برای بقا درلیگ می‌کنند و می خواهند امتیازات کامل را به دست بیاورند.

وی افزود: بازی در مشهد است و با وجود شرایط سیاه جامگان بازی سخت و سنگینی خواهد بود. من مطمئنم ما سه امتیاز این بازی را به دست می آوریم.

نعمتی شرایط خود در تیم را اینگونه بیان کرد: از لحاظ فنی، روحی و جسمی در شرایط خوبی به سر می برم. فصل 95-96 سال خوب فوتبالی من بود. امیدوارم بتوانم همین روند را تا آخر فصل ادامه دهم و برای تیم مفید باشم.

وی تاکید کرد: ما تیمی بودیم که در نیم فصل اول چهارم جدول شدیم، با تفاضل گل کمتر نسبت به تیم سوم. شرایط تیم خیلی خوب بود. اما نیم فصل دوم از لحاظ روحی کمی ضعیف شدیم که همین امر باعث شد تا نتایج خوبی از بازی‌ها به دست نیاوریم.

بازیکن پیکان در پایان در خصوص محرومان و مصدومان تیم تصریح کرد: برای بازی مقابل سیاه‌جامگان مرتضی آقاخان را به دلیل مصدومیت و صادق بارانی را هم به خاطر محرومیت در ترکیب نخواهیم داشت. ما اگر سه بازی باقی مانده را با پیروزی پشت سر بگذاریم می‌توانیم این لیگ را با رتبه خوبی به پایان برسانیم و با روحیه خوبی برای لیگ بعد آماده شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز