خبرگزاری کار ایران

همزمان با نیمه نهایی قهرمانی والیبال ساحلی آسیا؛

نائینی:امید به شکست قطر و حضور در فینال رقابت ها را داریم

asdasd
کد خبر : ۴۷۸۸۹۱

رضا نائینی مربی تیم والیبال ساحلی قطر در مصاحبه ای گفت امید زیادی به شکست قطر و رسیدن به فینال مسابقات قهرمانی آسیا داریم.

به گزارش ایلنا وبه نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، رضا نائینی پس از صعود تیم ملی الف والیبال ساحلی ایران به جمع چهار تیم برتر آسیا گفت: ملی پوشان ایران با شایستگی چین را از پیش رو برداشتند و به مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی آسیا صعود کردند.
وی درباره دیدار بعدی تیم ملی والیبال الف ایران برابر قطر گفت: این تیم از بازیکنان برزیلی بهره می برد، اما بهمن سالمی و رحمان رئوفی از نظر روحی و روانی در شرایط بسیار خوبی هستند و با توجه به اینکه در جام کنفدراسیون آسیا این تیم را شکست دادند، امید زیادی برای شکست مجدد قطر و صعود به دیدار نهایی داریم.
مربی تیم های ملی والیبال ساحلی ایران درباره رقابت های جام کنفدراسیون آسیا که هفته پیش در شهر پاکبارا کشور تایلند برگزار شد، گفت: در این رقابت ها دو تیم ایران با قرعه بسیار سختی روبرو شدند و نتوانستند در بین هشت تیم برتر قرار گیرند، اما حضور در این رقابت ها تجربه خوبی برای مسابقات قهرمانی آسیا به همراه داشت.
وی در پایان با یادآوری قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران (آق محمد سلاق و پرویز فرخی) در سال 2011 ابراز امیدواری کرد که تیم ملی الف ایران با شکست قطر راهی دیدار نهایی شود و یک بار دیگر والیبال ساحلی ایران بخت خود را برای کسب مقام قهرمانی این رقابت ها بیازماید. تیم های ایرانی تا کنون پنج بار به جمع چهار تیم برتر رقابت های قهرمانی آسیا راه یافتند اما تنها یک بار قهرمان شدند و امیدوارم در ششمین حضور در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها موفق به کسب مدال شویم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز