خبرگزاری کار ایران

کاظمی:زورمان به پرسپولیس نرسید

asdasd
کد خبر : ۴۷۸۵۷۳

سرمربی ماشین سازی گفت:پتانسیل ماشین سازی همین بود و نباید انتطار بیشتری از بازیکنان داشت.

به گزارش ایلنا،فرهاد کاظمی پس از شکست تیمش مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: امروز تلاش بازیکنانم خوب بود. تیم ما حتی در نفراتی که باید در زمین می‌چید، دچار کمبود بود و بیش از این از بازیکنانم انتظار نداشتم چرا که تلاش  خودشان را انجام دادند. تماشاگران هم امروز حمایت خوبی از ما انجام دادند و از آن‌ها عذرخواهی می‌کنم. تیم پرسپولیس بسیار بهتر از ما بود و موقعیت‌های خوبی هم داشتند.

کاظمی در خصوص داوری بازی نیز گفت: داور بازی هم امروز بسیار خوب کار کرد و به نظرم پنالتی که برای پرسپولیس گرفت، صحیح بود و حتی باید بازیکن ما را اخراج می‌کرد چون لزومی نداشت که بازیکن ما در آن منطقه خطا کند.

وی در ادامه افزود: ما آینده‌ای برای تیم‌مان در لیگ برتر نمی‌بینیم و اگر دو بازیکن از پرسپولیس در ترکیب تیم ما بودند، می‌توانستیم بسیار بهتر از این ظاهر شویم. من آدم انتقادپذیری هستم. همیشه هم دست به قلم‌های اردشیر لارودی را در روزنامه‌اش می‌خواندم. اکنون هم اگر کسی از من انتقادی داشته باشد قبول می‌کنم. به من بگویند تیمت ضعیف بود می‌پذیرم.

کاظمی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر این  که چرا حمیدرضا علی‌عسگر فرصت تک به تک را به گل تبدیل نکرد گفت: این سوال  فنی نیست. در شآن شما نیست که این سوال را بپرسید. باید بگویم مسی و نیمار هم فرصت گلزنی از دست می‌دهند. هیچ کس نمی‌تواند بگوید آن‌ها چرا فرصت گلزنی را به گل تبدیل نکردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز