خبرگزاری کار ایران

وکلای رونالدو اتهام تجاوز را رد کردند

asdasd
کد خبر : ۴۷۸۴۳۹

وکلای رونالدو نسبت به اتهامی که اشپیگل در مورد تجاوز او به یک زن واکنش نشان دادند.

به گزارش ایلنا، وکلای رونالدو، ستاره‌ی پرتغالی رئال مادرید، نسبت به اتهامی که به کریستیانو رونالدو در مورد تجاوز به یک زن وارد شده بود واکنش نشان دادند.

«اشپیگل» مدعی شده بود که کریس رونالدو پس از تجاوز به یک زن از وکلای خود خواسته که کار را راست و ریس کنند و آنها نیز با آن زن وارد مذاکره شده و به او حق‌السکوت داده‌اند. اشپیگل مدعی شده بود که وکلای رونالدو به این زن 258 هزار یورو باج داده‌اند که شکایت نکند و همه چیز را فراموش کند.

پس از چاپ این اتهامات شرکت Gestifute که به دست مدیربرنامه‌های رونالدو، یعنی ژرژ مندس، تاسیس شده است این گزارش را «یک قطعه داستان ژورنالیستی تخیلی» خواند. 

در بیانیه‌ی منتشرشده‌ی این شرکت آمده است:

امروز مجله آلمانی اشپیگل گزارشی طولانی منتشر کرد و در آن از اتهام تجاوزی که در سال 2009 متوجه رونالدو بوده است خبر داد. این مقاله چیزی جز یک قطعه داستان تخیلی ژورنالیستی نیست. قربانی مورد اشاره حاضر نیست پیش بیاید و به واقعی بودن این گزارش شهادت دهد. این نشریه همه گزارش خود را بر پایه مدارک بدون امضا، مدعیان ناشناس و ایمیل‌هایی از وکلای رونالدو که محتوای آن متوجه وی نیست و او نمی‌تواند سندیت آنها را تائید کند نوشته است؛ این نشریه به نامه‌ای استناد کرده که از طرف قربانی برای  رونالدو ارسال شده اما وی هرگز چنین نامه‌ای دریافت نکرده است. اتهامات اشپیگل دروغ هستند و رونالدو برای مقابله با آن از هر آنچه در توان دارد استفاده خواهد کرد. اتهام تجاوز نفرت‌انگیز و منزجر‌کننده است و او اجازه نمی‌دهد چنین چیزی بر اعتبارش سایه اندازد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز