خبرگزاری کار ایران

ترکیب احتمالی استقلال برابر صبای قم؛ به دنبال سهمیه مستقیم

asdasd
کد خبر : ۴۷۸۳۳۳

با توجه به تساوی استقلال مقابل گسترش فولاد در هفته بیست وششم، احتمال چند تغییر در ترکیب این تیم برای دیدار مقابل صبا وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال استقلال تهران که برای از دست ندادن جایگاه دومی خود در جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر دیدار حساسی برابر صبای قم دارد، به احتمال زیاد با چند تغییر نسبت به دیدار قبلی خود برابر این تیم به میدان می‌رود.

سید مهدی رحمتی، کاپیتان استقلال که پس از محرومیت 4 هفته‌ای از هفته بیست و ششم و دیدار با گسترش فولاد مجدداً در دروازه تیمش قرار گرفت در بازی با صبا هم وظیفه حراست از سنگر آبی‌پوشان را بر عهده دارد.

در خط دفاع  آبی‌پوشان هم وریا غفوری و میلاد زکی‌پور در سمت راست و چپ زمین بازی خواهند کرد و دو دفاع میانی آبی‌پوشان را هم زوج برزیلی این تیم یعنی رابسون و پادوانی تشکیل خواهند داد.

در خط هافبک این تیم امید ابراهیمی مثل همیشه حضور دارد و با توجه به محرومیت باقری در این دیدار تنها گزینه منصوریان برای حضور در کنار ابراهیمی، امید نورافکن خواهد بود.

در پست هافبک هجومی استقلال یک نفر از بین حقدوست و فرشید اسماعیلی به میدان خواهد رفت که حضور اسماعیلی در ترکیب محتمل‌تر به نظر می‌رسد.

بهنام برزای و علی قربانی هم بال‌های کناری آبی‌پوشان هستند که به احتمال زیاد در ترکیب اصلی به میدان می‌روند، هرچند احتمال حضور خسرو حیدری در سمت راست هم وجود دارد.

برای پست مهاجم هم به نظر نمی‌رسد گزینه دیگری جز کاوه رضایی وجود داشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز