خبرگزاری کار ایران

پیش بازی استقلال خوزستان ــ سایپا؛

شانس کم لسترسیتی برای کسب سهمیه،‌ فرکی به دنبال بقا در لیگ برتر

asdasd
کد خبر : ۴۷۸۳۲۲

استقلال خوزستان و سایپا تهران در دومین روز هفته بیست و هفتم لیگ برتر از ساعت 18 امروز به مصاف هم می‌روند.

به گزارش ایلنا، استقلال خوزستان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر امروز در خانه میزبان سایپا تهران هستند. با نزدیک شدن به هفته‌های پایانی رقابت‌های لیگ حساس و نفسگیر پیگیری می‌شود.

تیم‌های میانه جدولی برای کسب سهمیه با توجه به اختلاف کم امتیازات انگیزه‌ بالایی دارند و هنوز مشخص نیست کدام تیم پس از پرسپولیس، استقلال تهران و تراکتورسازی سهمیه چهارم ایران برای دور بعدی لیگ قهرمانان نصیب کدام تیم می‌شود.

استقلال خوزستان در شرایطی به مصاف سایپا تهران می‌رود که آنها هم اکنون با 33امتیاز در رده دهم جدول قرار دارند. شاگردان پورموسوی در این فصل روند متوسطی را خلاف شرایط مالی شان گذراندند. استقلال خوزستان اگر 3امتیاز برابر سایپا را هم کسب کند با باقی ماندن 3هفته دیگر تا پایان لیگ و قرار داشتن در رده دهم جدول شانس کمی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا دارند.

سایپا تهران با هدایت فرکی هم اکنون خیال تقریبا راحتی برای بقا در لیگ دارد. سایپا پس از دو تساوی و دو شکست هفته گذشته موفق شد یک بر صفر نفت تهران را شکست دهد و با کسب پیروزی حساس اختلاف محسوسی را با 3تیم پایین جدولی ایجاد کند. سایپا با شکست صبای قم برابر استقلال تهران در بازی امروز می‌تواند خیال خود را بابت حضور در دوره بعد لیگ برتر داشته باشد و از دست دادن امتیاز شاگردان مرفاوی مقابل استقلال تهران می‌تواند کمک زیادی به سایپا برای بقا در لیگ داشته باشد.

دیدار رفت دو تیم استقلال خوزستان و سایپا به میزبانی تیم تهرانی در هفته پایانی نیم فصل اول دو بر صفر به سود خوزستانی‌ها به پایان رسید و امروز شاگردان فرکی در ورزشگاه غدیر اهواز کار آسانی نخواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز