خبرگزاری کار ایران

تهدید مدافع پدیده در خصوص برگزاری جشن قهرمانی پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۹۴۹

مدافع جوان پدیده مشهد که نمایش موفقی در ترکیب این تیم در لیگ شانزدهم از خود به جا گذاشته، نسبت به خبر برپایی جشن پرسپولیس در جدال برابر این تیم واکنش نشان داد.

محمد حسین مرادمند مدافع پدیده مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیروزی‌های اخیر این تیم اظهار کرد: لطف خدا شامل حال پدیده شد که موفق شدیم 5 بازی پیاپی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.  تیم در حال حاضر در شرایط خوبی به سر می‌برد و از لحاظ مدیریتی به صورت کامل همدل و یکرنگ شدیم.  با این شرایط ما می‌توانیم تراکتور سازی را شکست دهیم. 

وی در واکنش به خبر جشن قهرمانى پرسپولیس برابر پدیده تاکید کرد: پرسپولیس اگر موفق به پیروزی برابر تیم ما شد، جشن قهرمانی بگیرد. آن‌ها اول باید از سد پدیده عبور کنند بعد در رابطه با این مسائل هم صحبت کنند. 

مرادمند در رابطه با شرایط هود در پدیده خاطر نشان کرد: از ناحیه زانو دچار مصدومیت بودم و چند بازی را از دست دادم اما در حال حاضر در آمادگی کامل هستم و در بازی برابر تراکتور حضور خواهم داشت. فعلا برای فصل آینده برنامه ای ندارم اما در زمان خودش به پیشنهادات فکر می‌کنم. 

مدافع پدیده بااشاره به 5 پیروزی این تیم برایر تراکتورسازی تصریح کرد: درست است که تا به حال برابر تراکتور در 5 بازی پیروز بودیم اما فوتبال یک بازی دو طرفه است و تا پایان بازی نمی‌شود نتیحه‌اش را تعیین کرد. 

وی افزود: من به طلسم و جادو اعتقادی ندارم و پیروزی ما برابر این تیم لطف خدا بوده.  اگر ما با همین آمادگی و همدلی مقابل تراکتور سازی به میدان برویم حتما پیروز میدان خواهیم بود. 

مرادمند درباره بازی مقابل مهدی طارمی عنوان کرد: تا آنجا که بتوانم خط حمله پرسپولیس را فلج خواهم کرد.  وظیفه من دفاع کردن و وظیفه مهدی طارمی حمله و زدن گل است و من تمام تلاش خود را برای انجام وظیفه‌ام خواهم کرد. 

وی در خصوص بازی برابر پرسپولیس اظهار کرد: تیم‌های تحت نظر آقای مهاجری همه هجومی بازی میکنند و پدیده نیز از این قائله مستثنی نیست و من فکر میکنم بازی زیبایی خواهد بود. 

مدافع پدیده در پایان در رابطه با تغییر شرایط مدیریتی پدیده خاطر نشان کرد: تیم ما دچار چند دستگی شده بود.  این چند دستگی به خاطر مدیریت ضعیف قبلی بود.  از بعد از بازی برابر استقلال خوزستان مدیران ارشد پدیده حاشیه‌ها را کنترل کردند و با روی کار آمدن مدیریت جدید که باعث همدلی کادر فنی و بازیکنان شد اوضاع پدیده سر و سامان گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز