خبرگزاری کار ایران

رویای بزرگ سرمربی سابق الهلال عربستان

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۴۶۹

سرمربی پیشین الهلال و تیم ملی عربستان با تایید دریافت تماس ازسوی نماینده فدراسیون فوتبال عراق حضور در راس کادر فنی تیم ملی این کشور را مایه خوشبختی خود اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، محمد خلف، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال عراق هرگونه تماس با مارکوس پاکیتا جهت مذاکره هدایت تیم ملی این کشور را تکذیب اما این مربی برزیلی با ارسال پیامی رسانه‌ای برای سایت ورزش عراق دریافت تماس را تایید کرد.

پاکیتا در این پیام مکتوب خود آورده است: شخصی به نمایندگی از فدراسیون فوتبال عراق با من تماس تلفنی برقرار کرد تا هدایت تیم ملی این کشور را بپذیرم. البته تا الان پیشنهاد رسمی به من ارائه نشده اما در چند روز آینده به امارات خواهم رفت و امیداورم دیداری با مقامات فدراسیون فوتبال عراق داشته باشم.

پاکیتا در خاتمه خاطرنشان کرد: مایه خوشبختی من است که با هدایت تیم ملی فوتبال عراق و سوابق درخشانش در تاریخ فوتبال آسیا دوباره به منطقه خلیج‌فارس برمی‌گردم.

تیم ملی فوتبال عراق هم‌اکنون با 4 امتیاز در رده پنجم جدول گروه B مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی 2018 در قاره آسیا قرار دارد و از امیدی برای صعود برخوردار نیست. راضی شنیشل، سرمربی اخراجی تیم ملی عراق 3 روز پیش سمت خود را از دست داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز