خبرگزاری کار ایران

مصاحبه‌ی مهاجم رئال با گاردین نشان می‌دهد؛

موراتا به زودی آبی‌پوش می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۳۸۸

آلوارو موراتا در گفتگو با گاردین به صورتی تلویحی ابراز علاقه کرد که به چلسی بپیوندد.

به گزارش ایلنا، آلوارو موراتا در گفتگویی دوپهلو با Guardian اعلام کرد که دوست دارد با آنتونیو کونته و چلسی کار کند.

این بازیکن مدتهاست که مورد توجه آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی یوونتوس، قرار گرفته و چلسی حاضر است برای انتقال او 60 میلیون یورو هزینه کند.

موراتا در حال حاضر در رئال مادرید به عنوان نیمکت‌نشین بنزما ایفای نقش می‌کند و با توجه به علاقه‌ی زیدان به BBC شانس بسیار کمی برای حضور ثابت در ترکیب لوس بلانکوس دارد.

وی در مصاحبه با Guardian اعلام کرده که یک روز به لیگ برتر می‌رود، «دیر یا زود»: از بودن در رئال مادرید خوشحالم و آنها از من حمایت می‌کنند. با این حال، اگر بخواهند من را بفروشند باید درها را باز کنم و بروم. ایتالیا را خیلی دوست دارم، اما اگر قرار باشد از رئال بروم دوست دارم در لیگ برتر بازی کنم.

وی در ادامه افزود: البته این به مربی‌ای که با او کار می‌کنم هم بستگی دارد. دوست دارم با کسی کار کنم که من را بخواهد، به بازی‌ام اعتماد کند و در بالاترین سطح من را هدایت کند. تا به حال چنین شانسی نداشته‌ام، اما به زودی با چنین‌ مربی‌ای کار خواهم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز