خبرگزاری کار ایران

پله: اگر به خاطر پول نبود به لیگ چین نمی‌رفتم

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۳۳۲

پله در مصاحبه ای فاش کرد که به خاطر بدست آوردن پول بیشتر به این انتقال رضایت داده است.

به گزارش ایلنا به نقل از "مارکا"، پله، مهاجم ایتالیایی سابق ساوتهمپتون فاش کرد که پول یک انگیزه قوی برای تعویض باشگاهش و حضور در شاندونگ لیونگ در سوپر لیگ چین بوده است. 

پله  ساوتهمپتون را در تابستان گذشته ترک کرد و در حدود 13.5میلیون پوند بدست آورد که او را از جمله کسانی قرار داد که در جهان دستمزد بالایی برای خرید آنان پرداخت شده است.

پله در این خصوص به "فوتبال ایتالیا" گفته:به طور واضح باید بگویم اگر به خاطر پول نبود، من اینجا نبودم. 

پله 15 گل زده و 2 پاس گل در فصل گذشته برای تیمش در کارنامه ثبت کرده است. در حالی‌که او مقدار قابل توجهی پول بدست آورده است، انتقال به شاندونگ لیونگ مطمئنا از نظر فنی برایش سودی نداشته است. این مهاجم 31 ساله دو فصل را در ساوتهمپتون گذراند، 30 گل در 81 بازی ثبت کرده بود.

فوتبال چین با سرمایه‌گذاری عجیب در دنیای فوتبال و حرفه‌ای کردن لیگ خود طی سال اخیر اقدام به جذب ستاره‌های جذابی کرده که تعدادی از بازیکنان که انتقال سودآور به لیگ چین داشته اند را می‌توان شامل: اسکار ، کارلوس توز و الکساندر پاتو و جکسون مارتینز و اکسل ویتسل نام برد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز