خبرگزاری کار ایران

تهدید معاون باشگاه توسط بازیکن پرسپولیس؛ به زودی می‌گویم خائن کیست

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۳۲۸

بازیکن سابق پرسپولیس که برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی راهی تراکتورسازی شده بود، نسبت به صحبت‌های علی اکبر ترکاشوند واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امید عالیشاه در نیم فصل با توجه به فرا رسیدن دوران سربازی مجبور به ترک پرسپولیس و حضور در تراکتورسازی شد. با این حال مشکلات تراکتورسازی و محرومیت این باشگاه از جذب بازیکن باعث شد تا او اکنون دور از تیم به دنبال پایان فصل باشد تا تکلیفش مشخص شود. اما انتشار مصاحبه ای از سوی محمد علی ترکاشوند، معاون اقتصادی پرسپولیس که عالیشاه و نوراللهی را با لفظ خائن خطاب کرده بود باعث شد این بازیکن نسبت به آن واکنش نشان دهد.

عالیشاه در این خصوص به خبرنگار ما گفت: در نیم فصل شرایطی به وجود آمد که مجبور به ترک پرسپولیس شدم. اما اینکه با این الفاظ خطاب شوم مطمئنا شایسته من نیست. اگر به دنبال رفتن از پرسپولیس بودم در ابتدای فصل که قراردادم به پایان رسیده بود به پیشنهاد نزدیک به دو میلیاردی باشگاه استقلال توجه می‌کردم یا اینکه همان زمان با مبلغی بیشتر راهی تراکتورسازی می‌شدم. با این حال از پیشنهادات مالی بیشتر با افتخار گذشتم تا بار دیگر پیراهن پرسپولیس را بر تن کنم. اکنون نیز با توجه به شرایط حساس پرسپولیس در آسیا و لیگ برتر سکوت می‌کنم و از پاسخ دادن به این اتفاقات دور خواهم بود. اگر دوستان به دنبال تکرار این مساله هستند در پایان فصل پاسخ کاملی به آن خواهم داد و می‌گویم خائن در این باشگاه کیست.

وی در واکنش به صحبت ترکاشوند گفت: دوستان بهتر است در خصوص اتفاقاتی که خودشان رقم زده‌اند فکر کنند و درباره آن پاسخگو باشند. اگر رفتن من و احمد نوراللهی به آنها بی ارتباط است پس در این خصوص حرفی نزنند چون ما هم حرف‌های زیادی در این باره داریم. لطفا تا پایان فصل صبر کنند تا شنونده حرف‌های ما باشند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز