خبرگزاری کار ایران

تلاش بانوی ستاره ایران برای فرار از کمند مصدومیت

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۶۴۴

حمیده عباسعلی نایب قهرمان کاراته کشورمان که مدتی است از ناحیه دست دچار مصدومیت شده،سعی می کند با بهبود شرایطش خود را برای مسابقات آسیایی آماده کند.

به گزارش ایلنا ،حمیده عباسعلی تلاش می‌کند با رهایی از مصدومیت برای رقابت‌های مهم امسال آماده شود.

نایب قهرمان کاراته بانوان جهان با اشاره به مصدومیتی که اواخر سال گذشته برایش پیش آمد، می‌گوید: «متاسفانه مصدومیت کوچکی از ناحیه دست چپ برایم در مسابقات کاراته وان فرانسه رخ داد که یک مقدار برنامه‌هایم به هم ریخت.در مسابقات کاراته وان پاریس در بازی اول با یک مصدومیت روبه‌رو شدم و با همان روند در ادامه مسابقات حضور پیدا کردم. این موضوع را به هیچ عنوان جایی مطرح نکردم، چرا که تصور می‌کردم یک آسیب‌دیدگی معمولی است و می‌توانم پس از چند روز دوباره تمریناتم را شروع کنم اما پس از اینکه به پزشک متخصص مراجعه کردم، او اعلام کرد با توجه به کشیدگی که در دست چپم به وجود آمده، مدتی نمی‌توانم تمرینات سنگین را انجام دهم.»

او درباره ادامه برنامه‌هایش می‌گوید: «به هر حال با توصیه پزشکان و شرایط حاکم، بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی را نیز از دست دادم، خیلی دوست داشتم که در این مسابقات شرکت کنم. کسب مدال در این رقابت‌ها برایم مهم بود اما متأسفانه آسیب‌دیدگی این فرصت را از من گرفت. بیش از دو ماه است که این اتفاق برایم رخ داده اما با توصیه پزشکان و فیزیوتراپی که انجام می‌دهم شرایطم بهبود پیدا کرده و پزشکان قول داده‌ا‌ند که تا تیرماه به اوج آمادگی برسم و در مسابقات قهرمانی آسیا به‌عنوان نماینده کشورمان حضور داشته باشم. خوشبختانه این روزها تمریناتم را به صورت جدی پیگیری می‌کنم و امیدوارم که هر چه زودتر به اوج آمادگی برسم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز