خبرگزاری کار ایران

رویارویی ایران یا روسیه، چک و اسپانیا

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۵۱۴

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان رقابت شاگردانش با کشورهای اروپایی در تورنمنت روسیه را برای آماده سازی تیم بسیار مفید دانست.

به گزارش ایلنا، فروزان سلیمانی، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان درباره برگزاری اردوی آماده سازی این تیم گفت: این اردو با حضور 22 بازیکن جوان و با تجربه برگزار شد. با توجه به پایان رقابت‌های لیگ و تعطیلات نوروز، بازیکنان نیاز به انجام تمرینات آمادگی جسمانی داشتند. ضمن اینکه تمرینات تکنیکی و تاکتیکی نیز برگزارشد تا بتوانیم بازیکنان را به هماهنگی مناسبی برسانیم.

وی در ادامه افزود: فعلا هدف ما این است که بچه ها برای بازی‌های روسیه آماده کنیم. تورنمنت جام آزادی روسیه با حضور تیم‌های چک، روسیه، اسپانیا و ایران برگزار می‌شود. معتقدم ملی پوشان در این تورنمنت محک مناسبی خواهند خورد.

سرمربی تیم ملی فوتسال عنوان کرد: پس از تورنمنت روسیه، تمرینات ادامه خواهد داشت تا بازیکنان آمادگی لازم را برای شرکت در مسابقات داخل سالن المپیک ترکمنستان بدست آورند.

وی در پایان گفت: ما نیازمند برگزاری بازی‌های تدارکاتی مستمر هستیم تا بازیکنان به آمادگی برسند، تجربه کسب کنند و نقاط ضعف و قوتشان مشخص شود. با تزریق شدن بازیکنان جوان به تیم، انگیزه و تلاش ملی پوشان چند برابر شده و امیدوارم بتوانیم در عرصه‌های پیش رو موفق باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز