خبرگزاری کار ایران

نامه هیات فوتبال گیلان علیه کامرانی فر: رفتارتان عجولانه بود و شجاعت را از داوران گرفت

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۴۳۸

هیات فوتبال استان گیلان درنامه‌ای از رئیس دپارتمان داوری انتقاد کرد. این نامه به دلیل پنالتی اعلام شده به سود سپیدرود در جریان بازی با استقلال اهواز بود.

به گزارش ایلنا، نامه هیات فوتبال گیلان به حسن کامرانی‌فر به شرح زیر است:

جناب آقای کامرانی فر

ریاست محترم دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال

با سلام و احترام؛

رونوشتی از صحبت های آقای مصیب جمعه زاده کاپیتان تیم فوتبال استقلال اهواز در خصوص دیدار این تیم با سپیدرود رشت که تصمیم درست داور در اعلام پنالتی برای سپیدرود را براساس صحنه‌های تلویزیونی که هیاهوی غیرمتعارف به پا شد را ارسال می‌دارد.

متأسفانه همین صحنه باعث شد تا جنابعالی طی بیانیه‌ای از عموم عذر خواهی نموده و زمینه‌های شانتاژ بر علیه داور مظلوم این دیدار آقای صالحی توسط برخی از مربیان فراهم آید.

ابعاد این بیانیه‌ای غیراصولی موجب شد تا اخذ تصمیمات شجاعانه و درست از داوران سلب شود و در مسابقه فولاد یزد و سپیدرود رشت، ترس از اعلام پنالتی درست به نفع سپیدرود رشت را همگان دیدند و سپیدرود که در کورس بالای جدول قرار داشت و تا آن زمان در چهار مسابقه دیگر نیز از اشتباهات داوران مورد ظلم واقع شده بود مجدداً از این تصمیمات متأثر از فضای آلوده دچار آسیب شود، صدالبته که بررسی های کارشناسان داوری در برنامه لیگ یک شبکه ورزش تلویزیون همه‌ی این موارد را که هواداران پرطرفدارترین تیم جام آزادگان کشور مدعی آن بودند نادیده انگاشته شد.

جناب آقای کامرانی فر ای یار دلنواز که ما به جهت جایگاه خود بعنوان نماینده فدراسیون در منطقه ابراز شکر و شکایت برایمان فراهم نیست و متأسفانه اداره امور سپیدرود رشت حسب ملاحظات به هیأت فوتبال سپرده شده هیچگونه گله‌ای از جنابعالی و از شرایط نامناسب نداشته ایم اما اعتقاد راسخ داریم رفتار عجولانه و اقدام غیرمتعارف جنابعالی در صدور بیانیه و عذرخواهی بی‌مورد موجبات اخذ تصمیم شجاعانه را از داوران سلب نموده لذا به شما توصیه می‌کنیم اینبار به جهت اشتباه در محرومیت داور مسابقه موصوف ضمن دلجویی و استحالت از مشارالیه از قاطبه دست اندرکاران و هواداران باشگاه‌های مظلوم نیز عذرخواهی فرمائید، زیرا شهامت در پذیرش اشتباه و اقرار به آن نیز باعث میشود تا داوران جوان و مظلوم شجاعت لازم را برای اخذ تصمیمات درست را داشته باشند.

* همچنین هیات فوتبال گیلان با انتشار متنی ازمصیب جمعه زاده کاپیتان تیم فوتبال استقلال اهواز به جهت این رفتار اخلاقی و به حق سپاسگزاری کرد.

بدترین تصویر گیتی شیوه ناحق گراییست

جناب آقای مصیب جمعه زاده

کاپیتان تیم فوتبال استقلال اهواز بیان حقیقت توسط جنابعالی درخصوص دیدار دو تیم فوتبال سپیدرود رشت و استقلال اهواز اگرچه دیر به انجام رسید لیکن تصویر از حقایق مظلومیت یک انسان را هویدا ساخت، شهامت جنابعالی در ابراز حقیقت موجب شد تا بی گناهی که مهر محرومیت بر پیشانی اش خورده از جرم ناکرده مبرا شود و این راستی رفتار باعث شد تا حق انسان شریفی (جناب آقای صالحی) پایمال نگردد .

لذا بجهت این رفتار اخلاقی و بحق از شما سپاسگزاریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز