خبرگزاری کار ایران

بارسلونا و مالاگا؛ دیدار سرنوشت ساز انریکه

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۹۷۶

بارسلونا و مالاگا در حالی به مصاف هم می روند که هر دو تیم در بازی قبلی خود به یک تساوی رضایت داده بودند.

به گزارش ایلنا به نقل از مارکا،مالاگا  امروز در  دیدار ی حساس  به مصاف بارسلونا خواهد رفت،برد مقابل این تیم کلیدی  است که بارسلونا را برای پس گرفتن تاج  و تختش در صدر جدول  لالیگا بیشتر امیداوار می سازد. 

تیم مالاگا مشکلاتی را برای یاران لوئیز انریکه در بازی هایی سال های اخیر در نیو کمپ بوجود آورده است. به خصوص دروازه بان این تیم کارلوس کامنی که دردسرهای بسیاری را برای بازیکنان بارسلونا از لحاظ تاکتیکی ایجاد کرده است. 

بارها و بارها، توپ هایی که توسط دروازه بان  مالاگا گرفته شده همچون دیواری  واقعی در مقابل بازیکنان قرار گرفته که آن ها سعی کردند آن را بشکنند ، و به طور مداوم در مورد گل های حیاتی آنان نیز صادق بوده است. این بازی در یک مرحله حساس برای باشگاه کاتالانی رسیده است. درست سه روز قبل از بازی مقابل یوونتوس که برای آنان همراه است. 

این بازی است که دیگر جایی برای خطا کردن در لالیگا برای آبی اناری ها باقی نمی گذارد. در این بازی جرارد پیکه و راکیتیچ به دلایل اجباری بازی را از دست داده اند و آندرس اینیستا و خاویر ماسکرانو نیز در استراحت خود قبل از سفر به تورین قرار دارند. 

لوئیز انریکه گفت: حالا زمانی است که ما باید بر روی این بازی تمرکز کنیم .اگر فرصتی برای بارسلونا وجود داشته باشد آن بازی مقابل مالاگا است. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز