خبرگزاری کار ایران

تنهایی غم‌انگیز ژنرال بازنشسته (گزارش یک سقوط - امیر قلعه نویی)

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۸۷۷

قلعه‌نویی طی سالهای اخیر نتوانسته افتخارات گذشته‌ی خود را تکرار کند و با تراکتور هم نتایج بسیار بدی کسب کرده است.

به گزارش ایلنا، جدال کلاسیک صمد - امیر روز گذشته برگزار شد و دو دوست و همکار سابق که در حال حاضر رابطه‌ی چندان خوبی با هم ندارند در برابر هم‌صف‌آرایی کردند و در نهایت صبا قم در یک بازی عجیب 3-0 تراکتورسازی را شکست داد.

در واقع تراکتورسازی پس از 6 هفته دوبار 3-0 باخت. آنها در هفته‌ی بیستم لیگ شانزدهم 3-0 مغلوب پرسپولیس شده بودند و از آن بازی بود که شکاف بین آنها و صدر جدول عمیق و عمیق‌تر شد. 

تراکتور در 4 بازی نیم‌فصل دوم خود (پیش از رو در رو شدن با پرسپولیس) از 12 امتیاز ممکن 8 امتیاز به دست آورده بود. دو برد و دو مساوی. آنها در آن 4 بازی معدل 0/5 گل خورده در هر بازی را از خود بر جای گذاشتند.

شکست سنگین به پرسپولیس کار ژنرال را تمام کرد. آنها پس از آن دیدار (با احتساب آن شکست) تنها 9 امتیاز از 7 بازی خود به دست آوردند. تراکتور 4 هفته است که پیروز نمی‌شود. سه تساوی و یک باخت خردکننده.

معدل گل خورده‌شان هم به 1 گل خورده در هر بازی رسیده است. هر تیمی می‌تواند به تیم ژنرال گل بزند.

روند امتیازگیری تیم‌های قلعه‌نویی طی این سالها چندان متعادل و مشخص نبوده است. او این مشکل را در استقلال (در سالهای پایانی مربی‌گری‌اش) هم داشت. او مدت‌هاست که دیگر ژنرال نیست یا دست کم ژنرال پیری است که بازنشسته شده و هر از گاه مدال‌ها و لباس‌های خود را از گنجه بیرون می‌آورد و به آنها خیره می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز