خبرگزاری کار ایران

زنگ خطر بیخ گوش ماشین سازی و فرهاد کاظمی

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۷۵۱

ماشین سازی تبریز در این فصل روزهای سختی را با فرهاد کاظمی می‌گذراند و احتمال سقوط به دسته یک برایش مسجل شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ماشین سازی تبریز که با هدایت فرهاد کاظمی این روزها شرایط سخت و خطرناکی را در لیگ برتر می‌گذراند، در دیدار هفته بیست و ششم لیگ نیز از کسب امتیاز و درصد کمی امیدواری برای بقا در لیگ بی نصیب ماند.

فرهاد کاظمی یکی از مربیان قدیمی فوتبال ایران است که تاکنون تیم‌های روبه سقوط را به خوبی از این شرایط خطرناک نجات داده است اما اینبار به نظر می‌رسد مهره شانس به او رو نکرده باشد. 

این سرمربی دو فصل گذشته هدایت تیم راه آهن را برعهده داشت که توانست مانع سقوط این تیم به دسته یک شده و شرایط تیم را بهبود بخشد.

سال قبل نیز معجزه فرهاد کاظمی با سیاه‌جامگان مشهد منجر به بقای عجیب آنها در لیگ برتر شد. تیمی که شرایط بسیار بدی را هم از لحاظ مالی و هم از لحاظ فنی دارا بود تا هفته‌های پایانی خطر حذف از لیگ برتر و سقوط به دسته پایین‌تر را احساس می‌کرد اما کاظمی مانع سقوط این تیم نیز شد و سیاه‌جامگان را در هفته پایانی در لیگ برتر نگه داشت تا ملوان راهی دسته پایین تر شود.

اما ماشین سازی تبریز که ماندگاری‌اش در لیگ برای این سرمربی حکم هت‌تریک در سه فصل متوالی را دارد و می تواند کارنامه کاظمی را به عنوان مربی تکنیکی ارتقا بخشد روزهای بسیار سختی را طی می‌کند.

این تیم در هفته بیست و ششم و در حالی که تنها 16 امتیاز از 26 دیدار کسب کرده در رده 16 جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد و بازی روز گذشته‌اش در تبریز را نیز مقابل پدیده واگذار کرد. ماشین سازی از 26 بازی در لیگ تنها 3 برد کسب کرده که آمار بسیار ضعیفی را از نحوه عملکرد این تیم تبریزی نشان می‌دهد.

اگر بخواهیم به چهار دیدار پیش‌روی این تیم اتکا کرده و احتمال کسب امتیاز را برایش قائل شویم شاید بتوان تنها یک امتیاز برابر سیاه‌جامگان یا سایپا رادر نظر گرفت، به این دلیل که دیدارهای سختی در پایان لیگ در قرعه این تیم تبریزی قرار دارد. کسب امتیاز برابر پرسپولیس صدر نشین و ذوب‌آهن اصفهان که انتظار بی‌موردی محسوب می‌شود اما شاید بتوان به کسب یک امتیاز از سایپا یا سیاه‌جامگان امیدوار بود. البته این امتیازات احتمال سقوط را از این تیم نخواهد گرفت.

فرهاد کاظمی که از نیم فصل دوم جایگزین رسول خطیبی شده تمام تلاش خود را برای بقای این تیم صورت داده و جالب این است که این تیم به جز تنها برد خود در هفته اول لیگ مقابل فولاد تا هفته شانزدهم هیچ پیروزی دیگری را کسب نکرده است.  

این تیم پس از تغییر سرمربی، تا هفته بیست و ششم دو پیروزی مقابل سپاهان و صنعت نفت آبادان را با هدایت فرهاد کاظمی در کارنامه نیم فصل دوم خود دارد اما زنگ خطر سقوط به شدت برای این تیم درحال نواختن است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز