خبرگزاری کار ایران

مسابقات تکواندو جام ریاست آفریقا؛

هوگوپوشان ایرانی حریفان خود در روز نخست را شناختند

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۶۵۲

نخستین دوره مسابقات جام ریاست آفریقا (G2) از ساعت 12:30 امروز با برگزاری 4 وزن آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، اولین دوره مسابقات جام ریاست آفریقا (G2) با حضور 339 تکواندوکار از ساعت 12:30 (به وقت تهران) امروز (شنبه) در سالن "ایبیات" "آگادیر" مراکش با رقابت‌های اوزان 54-، 63-، 74- و 87+ کیلوگرم در گروه مردان و اوزان 46-، 53-، 62- و 73+ کیلوگرم در گروه زنان آغاز و پس از دو روز به پایان می‌رسد که در این رویداد از کشورمان تنها در گروه زنان نماینده حضور دارد.

امروز و در نخستین روز این رقابت‌ها، کیانا اخوان در وزن 46- کیلوگرم در گام نخست به مصاف نماینده مصر می‌رود و در صورت پیروزی رو در روی برنده دیدار مراکش و مصر قرار می‌گیرد، همچنین فاطمه مداحی دیگر نماینده کشورمان در این وزن باید با نماینده مراکش مبارزه کند و پس از آن به مصاف تکواندوکاری از آلمان خواهد رفت. در وزن 53- کیلوگرم فاطمه اموری در نخستین گام می‌بایست با نماینده مراکش مبارزه کند و در صورت پیروزی برای صعود به مرحله بعد باید تکواندکار تونس را از پیش رو بردارد.

پریسا جوادی در وزن 62- کیلوگرم ابتدا رو در روی هوگوپوش کرواسی قرار می‌گیرد و حنانه همتی در همین وزن نیز باید نماینده بل‍ژیک را از پیش رو بردارد. در وزن 73- کیلوگرم نیز فاطمه مصطفایی در دیدار نخست می‌بایست با نماینده مراکش پیکار کند و نفیسه مخلصی (وزن 73- کیلوگرم) نیز در مبارزه اول می‌بایست رقیب مراکشی خود را از پیش رو برداشته و پس از آن به مصاف تکواندوکار مصر خواهد رفت.

هدایت این تیم برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و فاطمه صفرپور، سارا خوش جمال فکری و ریحانه فولادى به عنوان مربی است. زهرا سروی نیز به عنوان سرپرست تیم می باشد.

مسابقات جام ریاست آفریقا (G2) است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 20، 12 و 7.20 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تکواندوکاران تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز