خبرگزاری کار ایران

مهاجری: کسب سهمیه دور از دسترس ما نیست

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۶۱۳

سرمربی پدیده می گوید گرفتن سهمیه آسیایی برای چدیده دور از دسترس نیست.

به گزارش ایلنا ،رضا مهاجری پس از برتری تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز گفت: خدا را شاکرم که در شب ولادت امام جواد (ع) یک پیروزی خوب به دست آوردیم. در روزهای گذشته به خاطر زلزله شرایط خوبی نداشتیم و در ماشین‌ می‌خوابیدیم. بابت اتفاقاتی که در هفته گذشته افتاد بازیکنان ما از لحاظ روحی شرایط خوبی نداشتند و ما به همین خاطر نگران بودیم اما خدا را شاکرم که توانستیم ماشین‌سازی را کنترل کنیم و از فضاهایی که در اختیار داشتیم به گل برتری هم برسیم.

سرمربی پدیده خاطر نشان کرد: برتری‌مان را مقابل ماشین‌سازی را به خوبی حفظ کردیم و توانستیم 3 امتیاز با ارزش از تبریز بگیریم. به بازیکنانم تبریک می‌گویم . آنها بازی خوبی را ارائه می‌دهند. ماشین‌سازی هم با وجود جایگاهی که در جدول رده‌بندی داشت پابه‌پای ما جنگید. 

مهاجری در ادامه تصریح کرد: قبل از بازی به بازیکنانم گفته بودم که این بازی برای ما بازی مرگ و زندگی است و اگر ماشین‌سازی در 25 دقیقه اول نتواند به گل برسد دچار استرس خواهد شد. آنها امروز استرس زیادی داشتند و ما هم توانستیم به خوبی آنها را مدیریت کنیم. این چیزی بود که من از بازیکنانم خواسته بودم و آنها هم آن را به خوبی در زمین مسابقه پیاده کردند. استرسی که ماشین‌سازی داشت در این بازی کمک زیادی به ما کرد. با تمام احترامی که برای ماشین‌سازی و فرهاد کاظمی قائلم اما مطمئنم که پدیده امروز برتر از ماشین‌سازی بود و با تمرکز بازی کرد. ما اصلاً موقعیتی هم به ماشین‌سازی ندادیم.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا از کیفیت فنی بازی راضی بودید یا خیر، گفت: تیم من خسته به تبریز آمد. بازیکنانم شرایط روحی خوبی نداشتند اما ما توانستیم آنها را مدیریت کنیم. ما باید به تیم‌های حریف موقعیت ندهیم و بتوانیم از فرصت‌هایمان هم به خوبی استفاده کنیم. امروز علاوه بر دو گلی که به ثمر رساندیم یک گلمان هم مردود اعلام شد. متأسفانه در خط حمله هم بازیکن نداشتیم و حسین مهربان در اوایل مسابقه مصدوم شد و زمین بازی را ترک کرد. خذیراوی هم در دقیقه 90 به لیست 18 نفره ما اضافه شد. در کل امروز برای ما روز خوبی بود.

مهاجری با بیان اینکه امیدوارم پدیده بتواند در پایان لیگ برتر یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا باشد، گفت: از همان ابتدای فصل ما گفتیم که هدف‌گذاری‌مان قرارگیری در بین 6 تیم اول رده‌بندی است. متأسفانه در نیم‌فصل اول عملکرد خوبی نداشتیم و عقب افتادیم اما خدا را شکر آرام‌آرام خودمان را بالا کشیدیم. اگر خدا بخواهد گرفتن سهمیه آسیا هم برای ما دور از دسترس نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز