خبرگزاری کار ایران

اردوی بحران‌زده در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا

asdasd
کد خبر : ۴۷۴۸۲۴

با وجود تنها 15 روز زمان تا شروع رقابت‌های قهرمانی آسیا، اردوی تیم ملی وزنه برداری دچار بحران نبود ورزشکار شد.

به گزارش ایلنا، تیم‌ ‌ملی وزنه‌برداری ایران حدود 15 روز دیگر باید در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کند و بلافاصله پس از آن برای بازی‌های کشورهای اسلامی آماده شود، اما  هر چه فاصله زمانی تا مسابقات کمتر می‌شود، شاهد روبرو شدن تیم‌ ‌ملی با مشکل جدیدتری هستیم.

در ابتدا محسن بهرام‌زاده و علیرضا سلیمانی که هر دو مدنظر کادرفنی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا بودند، به دلیل مصدومیت کنار رفتند. بهرام‌زاده در فینال لیگ مصدوم شد و سلیمانی هم به دلیل افتادن وزنه‌ بر روی انگشت پا دچار شکستگی شد. به این ترتیب این دو گزینه کنار رفتند.

بهداد سلیمی هم که قرار بود در قهرمانی آسیا وزنه‌ بزند به دلیل تشدید مصدومیت قدیمی خود قهرمانی آسیا را از دست داد تا وضعیت زانویش بدتر نشود.

اکنون هم سهراب مرادی در مرحله پایانی اردوی تیم‌ ‌ملی پیش از اعزام به آسیایی حاضر نشد. مرادی به دلیل شرایط نامناسب اردو ترجیح داده فعلا به اردو نیاید و حضور او در قهرمانی آسیا هم به اما و اگر کشیده شده است.

این شرایط کار را برای کادرفنی برای انتخاب ترکیب نهایی تیم‌ ‌ملی دچار مشکل کرده است.

کادرفنی تیم‌ ‌ملی در نظر داشت دو تیم برای قهرمانی آسیا  و بازی‌های کشورهای اسلامی آماده کند اما اکنون تمام معادلات بهم ریخته است.

جدا از این مشکلات انتظار می‌رفت تیم‌ ‌ملی حداقل مشکل تغذیه  و مکمل که ابتدایی‌ترین امکانات یک اردو محسوب می‌شوند را نداشته باشد اما اکنون این مسئله نیز گریبانگیر تیم‌ ‌ملی شده است.

اکنون باید دید فدراسیون حداقل برای بازگشت سهراب مرادی و بر طرف کردن مشکلات اردوی تیم‌ ‌ملی  راه حلی پیدا می‌کند یا خیر. اگر حل این موضوع هم مانند قضیه کیانوش رستمی به تعویق  بیفتد تنها ضرر آن متوجه تیم‌ ‌ملی خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز