خبرگزاری کار ایران

بارانی: پرسپولیس مستحق قهرمانی است اما ما می‌بَریم

asdasd
کد خبر : ۴۷۴۷۵۴

صادق بارانی هافبک پیکان که در بازی با ماشین‌سازی یکی از بهترین‌های تیمش بود، حالا خود را برای بازی با پرسپولیس آماده می‌کند.

به گزارش ایلنا، بارانی در خصوص دیدار امروز تیمش در استادیوم آزادی برابر پرسپولیس گفت: خوشبختانه شرایط تیم ما در حال حاضر خوب است. ما در ابتدای فصل برای هدف ماندن در لیگ بازی کردیم اما با همت بچه‌ها و کمک مدیران باشگاه و برنامه‌های مربیان خوشبختانه الان به جایگاه خوبی رسیدیم. از طرفی بعد از دو، سه بازی که نتیجه نگرفتیم بازی قبل خودمان را بردیم و مطمئنا در بازی مقابل پرسپولیس هم به دنبال 3 امتیاز هستیم تا به گرفتن سهمیه آسیایی نزدیک شویم. با این همه می‌دانیم بازی سختی در انتظار ماست اما تک تک بازیکنان برای این بازی انگیزه‌های فردی دارند چراکه در سال 4 بار مقابل استقلال و پرسپولیس بازی می‌کنیم و انگیزه‌های زیادی برای این بازی داریم. ما به دنبال گرفتن 3 امتیاز هستیم. هر چند که پرسپولیس تیم خوبی است و تماشاگران خوبی دارد.

بارانی درباره اینکه برخی شایعات مبنی بر اینکه دست‌هایی در کار است تا یک تیم خاص قهرمان شود، ادامه می‌دهد: این حرف اصلا درست نیست. در حال حاضر همه کسانی که فوتبال می‌بینند می‌دانند پرسپولیس بازی‌های بسیار خوبی انجام می‌دهد و مستحق صدرنشینی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز