خبرگزاری کار ایران

جو کونتا اولین زن بریتانیایی فاتح میامی اوپن

asdasd
کد خبر : ۴۷۴۲۲۸

جو کونتا در فینال مسابقات تنیس میامی اوپن توانست در دو ست رقیب خود کارولین وزنیاکی لهستانی را شکست دهد و به قهرمانی برسد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت دیلی میل، جو کونتا اولین تنیس باز زن بریتانیایی است که توانست بعد از شکست کارولین وزنیاکی قهرمان میامی اوپن شود. 

جو کونتا جایگاهی را کسب کرد که بعد از گذشت 30 سال هیچ یک از تنیس بازان انگلیسی موفق به نشدند به آن برسند.او در دو ست پیاپی با نتیجه 6-4 و 6-3 توانست رقیب خود را شکست دهد. او توانست پیروزی خود را همراه با مربی بلژیکی اش جشن بگیرد و جایگاه خود را در بین 10 تنیسور جهان ارتقا دهد و خود را به تنیسور هفتم جهان تبدیل کند.

او توانست به بالاترین عنوان در زندگی حرفه‌ای اش برسد، میامی اوپن یکی از چهار گرند برتر اتحادیه تنیس زنان است که خیلی پر زرق وبرق به نظر نمی‌رسد و یک پله پایین‌تر از گرند اسلم قرار دارد. 

برای وزنیاکی این 43 بار بود که در فینال مسابقات حاضر می شد در حالی که برای کونتا چهارمین باری بود که در فینال رقابت‌ها حضور داشت. برای کونتا مهم بود که شروع مثبتی داشته باشد و به حریفش نشان دهد که چگونه او را در هم می‌شکند. در استرالیا اوپن وزنیاکی فقط چهار بازی خود را برده بود.

وزنیاکی در این دیدار می‌توانست ایستادگی بیشتری در مقابل جو کونتا داشته باشد. او در طی دو سال پیشرفت فوق العاده‌ای داشته است. وزنیاکی میتواند در بالاترین سطحی که اکنون  در آن قرار دارد بازی کند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز