خبرگزاری کار ایران

نویر به بازی با رئال مادرید می‌رسد؟

asdasd
کد خبر : ۴۷۳۸۸۱

مانوئل نویر که با بایرن مونیخ به مرحله یک چهارم نهایی چمپیونز لیگ رسیده به دلیل آسیب‌دیدگی پای خود تحت عمل جراحی قرار گرفته و ممکن است بازی خود را مقابل رئال مادرید از دست بدهد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت The sun، مانوئل نویر هنوز بعد از عمل جراحی با عصا راه می‌رود و به نظر می‌رسد که بازی در مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا را از دست بدهد.

عکس‌های گرفته شده از نویر نشان می‌دهد که او در بازی مقابل رئال در آلیانز آرنا بیرون از ترکیب تیم قرار خواهد گرفت. دروازه‌بان آلمانی روز پنج شنبه یک عمل جراحی روی پایش انجام داد و مسئولان گفته‌اند که این ستاره جراحی جزئی موفقی داشته است.

کارلو آنجلوتی و کادر مربیگری انتظار دارند که دروازه‌بانشان دو بازی خود در بوندسلیگا مقابل اگسبورگ و هوفنهایم را از دست بدهد.

اما ترس آنها از این است که او قادر نباشد به موقع بر آسیب‌دیدگی‌اش غلبه کند و مقابل رئال مادرید در اولین قدم در لیگ قهرمانان اروپا روبه رو شود.

بیلد گفته است که ستاره بایرن هنوز به وسیله‌ی عصا راه می‌رود. با این حال، بیلد نظری مخالف آنچلوتی دارد و گفته است: انتظار می‌رود این ستاره به مسابقه مقابل رئال مادرید برسد.

آنچلوتی گفت: عمل جراحی خوب پیش رفته است. بیایید امیدوار باشیم که نویر در بازی مقابل دورتموند آماده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز