خبرگزاری کار ایران

استقلال-فولاد؛ آبی‌ها با لباس سرخ

asdasd
کد خبر : ۴۷۳۶۰۳

دو تیم استقلال تهران و فولاد خوزستان در هفته‌ی بیست و پنجم لیگ برتر و از ساعت 18:50 به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دو تیم استقلال تهران و فولاد خوزستان در هفته‌ی بیست و پنجم لیگ برتر و از ساعت 18:50 به مصاف هم خواهند رفت.

این بازی در شرایطی برگزار می‌شود که استقلال در نیم فصل دوم در فرم خوبی قرار گرفته است. آنها علاوه بر انجام بازیهای خوب در لیگ قهرمانان آسیا در لیگ برتر هم پس از پرسپولیس بهترین تیم نیم فصل دوم بوده‌اند.

آبیها در شرایطی پای به این دیدار خانگی خواهند گذاشت که در 4 تا از 5 دیدار گذشته‌ی خود پیروز شده‌اند. بازی رفت دو تیم در اهواز با حساب 1-1 به پایان رسید.

در آن سوی میدان، فولاد در 5 بازی اخیر خود تنها صاحب یک پیروزی شده است. در حال حاضر، استقلال با 37 گل زده قویترین خط حمله‌ی لیگ را در اختیار دارد. آنها در بیشتر دیدارهای نیم‌فصل دوم خود سه گل به حریفان زده‌اند. 

از نکات حاشیه‌ای و جالب این دیدار می‌توان به قرار گرفتن چند بازیکن سابق استقلال در ترکیب فولاد اشاره کرد. بختیار رحمانی در نیم فصل اول پیراهن استقلال را برتن داشت اما نتوانست در این تیم خوب کار کند و با دلخوری از استقلال جدا شد و راهی فولاد شد. بختیار برای این بازی و نشان دادن توانایی هایش به علیرضا منصوریان انگیزه های زیادی دارد.

 اسماعیل شریفات و وحید طالب‌لو دیگر استقلالی‌های فولاد هستند.

قرمزها در این دیدار وحید طالب‌لو را البته در اختیار نخواهند داشت. در آن سو، منصوریان هم نمی‌تواند از بهنام برزای استفاده کند. به احتمال زیاد وریا غفوری هم به این دیدار نخواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز