خبرگزاری کار ایران

فراخوان وزارت ورزش و جوانان در حمایت از تیم ملی فوتبال برابر چین

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۸۶۶

وزارت ورزش و جوانان برای حضور پرشور و گسترده هواداران و تماشاگران جهت حمایت از تیم ملی فوتبال ایران برابر چین فراخوانی صادر کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از  وزارت ورزش و جوانان، متن این فرخوان به شرح زیر است:

تیم ملی فوتبال  جمهوری اسلامی ایران در مسیر راهیابی به جام جهانی ٢٠١٨ روسیه روز سه شنبه ٨ فروردین ماه به مصاف تیم ملی چین خواهد رفت تا همچون دیدارهای قبلی خود و با برخورداری از حمایت همه جانبه، پرشور و گسترده تماشاگران و هواداران در ورزشگاه بزرگ آزادی و ان شاءالله پیروزی در این میدان، گام بلند دیگری جهت حضور در جام جهانی فوتبال  بردارد.

به یقین حمایت و حضور دلگرم کننده هواداران تیم ملی فوتبال ، ضمن تقویت روحیه بازیکنان و کادرفنی، شرایط را برای کسب نتیجه دلخواه رقم زده و موجبات خوشحالی و نشاط هر چه بیشتر ملت بزرگ ایران را در ایام عید نوروز فراهم خواهد آورد.

وزارت ورزش و جوانان ضمن اعلام حمایت همه جانبه از تیم ملی فوتبال  جمهوری اسلامی ایران ، از مردم عزیز و علاقمندان به فوتبال  می خواهد که همچون حضور شکوهمند و هوشمندانه در مسابقات گذشته، در دیدار حساس روز سه شنبه (هشتم فروردین ماه) در برابر تیم ملی چین نیز با حضور گسترده در ورزشگاه آزادی روزی غرورانگیز و افتخارآفرین را در تاریخ ورزش ایران ثبت کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز